Hack'N'Slash: Drugi prototyp od Double Fine formalnie zapowiedziany

Studio Double Fine formalnie zapowiedziało Hack'N'Slash - drugą po Spacebase DF-9 produkcję, której prototyp (jako jeden z czterech z dwudziestu proponowanych) został wybrany przez graczy do dalszej realizacji w ramach akcji Amnesia Fortnight.

Jeśli widząc tytuł gry automatycznie myślicie o kolejnym klonie Diablo... to jesteście w błędzie. Rozgrywka polega nie tyle na sieczeniu potworów, co... hakowaniu. Gracze wcielają się bowiem w elfa-hakera, który trafia do wnętrza tajemniczej gry (coś jak Tron) i korzystając ze swoich umiejętności musi wgryźć się w kod w poszukiwaniu sekretów.

Zamiast korzystać z mieczy, strzał i bomb, odkryje błędy, trainery i cracki. Zainteresowani? Hack'N'Slash jest zaprojektowane w taki sposób, aby w trakcie podróżowania po wirtualnych podziemiach i lochach gracze stopniowo poznawali coraz bardziej skomplikowane metody hakerskie i "czity".

Co więcej, Brandon Dill, główny projektant gry, twierdzi, że w czasie rozgrywki naprawdę będziemy ją zmieniać. Z kolei dyrektor generalny studia Double Fine, Tim Schafer, przyznaje, że sam nie wie do końca, co dzieje się wewnątrz kodu tej produkcji, ale dobrze się przy niej bawi.

Hack'N'Slash ukaże się na PC, Makach i Linuksie w pierwszej połowie 2014 roku. Dla przypomnienia - gameplay z prototypu:

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: hack'n'slash
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy