Gundam Evolution: Debiut strzelanki free-to-play z mechami w roli głównej

​Kto z nas nie jarał się, lub nadal nie jara się wielkimi mechami. Ostatnio na rynku nieco brakuje gier, w których sterujemy tymi maszynami, ale Gundam Evolution może przywrócić modę na ten tryb rozgrywki.

Gundam Evolution to pierwszoosobowa strzelanina free-to-play, w której pilotujemy mechy znane z pewnego anime. Na nowym wideo, które dziś pojawiło się w sieci, autorzy nie tylko prezentują datę premiery, ale też zapowiadają aktualizacje, które pojawią się zaraz po niej. Zaplanowano między innymi wydanie przepustki sezonowej oraz pierwszy zestaw dodatkowych mechów.

W Gundam Evolution gracze będą brali udział w bitwach nastawionych na zdobywanie celów, gdzie naprzeciwko siebie stanie do walki 6 graczy w każdym zespole. Każdy gracz dostanie w swoje ręce mecha znanego z uniwersum anime Gundam - w dniu premiery do wyboru ma być 12 maszyn, później pojawią się kolejne.

Sezon pierwszy, który potrwa około dwóch miesięcy, to kolejne trzy mechy do odblokowania. Zaku II, z wyposażeniem do walki wręcz, czyli między innymi wielkim mieczem; Mahiroo - wyposażony w wyrzutnię granatów, które odbijając się mogą czynić spustoszenie wśród przeciwników oraz Unicorn Gundam, którego obecność sprawia, że koledzy z zespołu zadają większe obrażenia. Odblokowanie mechów następuje z użyciem Capital Points, które można zarabiać w grze, lub Evo Coins, które kupuje się za prawdziwą walutę. Póki co nie padły żadne informacje na temat cen.

W materiale wideo autorzy przedstawiają szczegóły na temat przepustki sezonowej, tego jak działa oraz omawiają inne przedmioty, które będzie można odblokować - broń, skiny, emotki. Przedmiotów do odblokowania będzie około 500 już w momencie startu.

Premierę gry zaplanowano na 5:00 rano czasu polskiego 22 września dla wersji PC na Steam.

Reklama



INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy