Gran Turismo nawiązuje współpracę z domem mody Dior

​Gran Turismo 7 zaoferuje graczom nowe przedmioty kosmetyczne. Tym razem będą one inspirowane francuskim domem mody Dior.

Współpracę pomiędzy Gran Turismo a Dior ogłoszono 30 lipca podczas World Series Showdown - jednego z największych, globalnych turniejów, jakie są organizowane dla fanów tej wyścigowej serii. Przedmioty, które mogą trafić do graczy, zaprojektowała Kim Jones, brytyjska projektanta mody i autorka wielu kolekcji męskich dla Diora. Tym samym ten francuski dom mody po raz pierwszy zaistnieje w wirtualnej przestrzeni. Z tej okazji przygotowano specjalny materiał video:

Nowy zestaw przedmiotów będzie się składał z kombinezonu, hełmu, pary rękawic oraz butów Diorizon. Zestaw utrzymany jest w kolorach żółtym i szarym, a całości dopełniają akcenty w formie diamentowych figur geometrycznych, inspirowanych reklamami perfum, jakie Dior stworzył w latach 60.

Reklama

Włoski styl lat 60

Na tym jednak nie koniec - w grze pojawi się też specjalny, dedykowany tej współpracy model samochodu. Gracze będą mogli zasiąść za kierownicą jednego z najbardziej charakterystycznych, sportowych samochodów lat 60. - De Tomaso Mangusta, w kremowym kolorze.

Najwyraźniej seria Gran Turismo musi się kojarzyć szefostwu Diora z powiewem luksusu, skoro zdecydowali się na tę współpracę. Bowiem w przypadku takich kooperacji pieniądze to nie wszystko - marka nie może sobie pozwolić na utratę reputacji i popsucie wizerunku.

Dior pozazdrościł Louis Vuitton?

Nie jest to zresztą pierwszy przypadek tak nietypowej na pierwszy rzut oka współpracy. W 2019 roku Riot Games nawiązało partnerstwo z firmą Louis Vuitton. Dom mody wypuścił wtedy linię ubrań, inspirowanych grą, a przede wszystkim stworzył specjalne etui na Puchar Przywoływacza, główne trofeum Mistrzostw Świata League Of Legends 2019.

Jeśli zaś chodzi o współpracę Diora i Gran Turismo, to nowe przedmioty oraz pojazd pojawią się w grzę 25 sierpnia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Gran Turismo 7
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy