Godzina rozgrywki z polskiej strategii Ancestors Legacy

​Do sieci trafił obszerny materiał prezentujący fragmenty rozgrywki z Ancestors Legacy - strategii czasu rzeczywistego powstający w polskim studiu Destructive Creations.

Ujęcia przedstawiono podczas przeprowadzonej przed weekendem w serwisie Twitch internetowej prezentacji. Wydarzenia toczące się na ekranie komentuje Tomek Gop, który odpowiadał także na pytania zadawane przez graczy (w języku angielskim).

W nagraniu pokazano przykładową misję fabularną, która dostępna jest w trwających właśnie w zamkniętych testach beta. W zadaniu wiking Ulf wraz ze swoimi ludźmi stara się dotrzeć do pozostałych towarzyszy, z którymi zaatakował Anglię. Wcześniej jednak musi zdobyć niezbędne zapasy i broń, w związku z tym postanawia zorganizować zasadzkę na angielską karawanę.

Reklama

Akcję produkcji osadzono w czasach wczesnego średniowiecza, a konkretnie pomiędzy X a XII wiekiem. W tamtym okresie bitwy charakteryzowały się wysokim stopniem brutalności, co autorzy chcą odwzorować.

W grze znajdą się cztery kampanie fabularne, a każda skupi się na osobnej frakcji - wikingach, Anglosasach, Germanach oraz Słowianach. Podejmiemy się zrealizowania misji powstałych na bazie prawdziwych wydarzeń, atakując nie tylko mniejsze obozy, ale również wioski i miasta.

Podczas rozgrywki zastosujemy "zaawansowane opcje taktyczne". W trakcie potyczek weźmiemy pod uwagę ukształtowanie terenu, ale istotną rolę odegrają również doświadczenie oraz morale podkomendnych.

Dokładna data premiery Ancestors Legacy nie jest znana, ale tytuł powinien ukazać się w drugim kwartale przyszłego roku na PC oraz konsoli Xbox One. Wspomniany wyżej gameplay prezentujący misję z udziałem wikingów można obejrzeć poniżej:

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy