God of War Ragnarok wprowadzi zmiany w poziomach trudności

​Nadchodzący wielkimi krokami God of War Ragnarok wprowadzi zmiany w tym, jak seria traktuje poziomy trudności. Twórcy właśnie ujawnili, na czym będą one polegały.

Omówienie nowego systemu poziomów trudności było jednym z elementów sesji Q&A na Discordzie. Autorzy wyjaśnili, jak teraz będą się prezentować poszczególne opcje i na czym będą polegały zmiany. Pojawiło się też więcej szczegółów na temat dopasowywania zbroi, całkowicie nowych umiejętności Kratosa oraz wiele innych.

Zacznijmy od tego, jakie w ogóle poziomy trudności znajdziemy w grze:

Reklama
  • Give me a Story
  • Give me a Grace
  • Give me Balance
  • Give me No Mercy
  • Give me God of War

Według autorów, ostatni poziom w grze z 2018 roku był celowo mocno podbity już od samego startu rozgrywki, by gracze od razu mieli pełną świadomość w co się pakują. Dzięki temu mogli szybko zdecydować, czy chcą zostać przy wybranym poziomie, czy zacząć grę od nowa, z poziomem rozgrywki wybaczającym im nieco więcej - nie stracili by wtedy zbyt dużo swoich postępów.

W God of War Ragnarok najwyższy poziom będzie nieco bardziej zbalansowany, a jednocześnie będzie się zwiększał w miarę postępów graczy przez świat gry. Jednocześnie gracze mają otrzymać możliwość obniżenia trudności w każdym momencie rozgrywki, jeśli uznają, że gra stanowi jednak dla nich zbyt wielkie wyzwanie. Haczyk polega na tym, że raz zmieniając poziom na niższy, nie będzie już możliwości powrotu do najwyższego - chyba, że zaczniemy całą grę od nowa. Przełączanie się pomiędzy pozostałymi czterema poziomami ma być całkowicie dowolne.

Bazując na tym, co powiedzieli deweloperzy z Santa Monica Studio, każdy poziom został sprawdzony i dopracowany, a jednocześnie ich trudność nie powinna polegać tylko na prostym zwiększaniu współczynników otrzymywanych obrażeń czy stanu zdrowia. Na wyższych poziomach nie spotkamy przeciwników, którzy zachowują się jak gąbki na obrażenia i da się ich pokonać stosunkowo szybko. Jednak za to powinni być szybsi, bardziej agresywny i zadawać więcej obrażeń. Brzmi interesująco i jesteśmy ciekawi jak sprawdzi się to w praktyce.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: God of War Ragnarok
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy