God of War na PS5 działać będzie w 60 kl./s i obsłuży save’y z PS4

​Dotychczas to raczej Microsoft przechwalał się możliwościami, jakie oferuje jego nowa generacja konsol w starszych produkcjach, które otrzymać mają nowe życie na Xbox Series X. PS5 również oferować ma jednak podobne atrakcje, choć zapewne w mniejszym wymiarze.

Studio Sony Santa Monica potwierdziło bowiem, że God of War działać będzie w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5, a co więcej, ta jedna z najlepszych gier obecnej generacji, wspierać będzie nasze zapisy rozgrywki z PlayStation 4. Tym samym, jeśli zdecydujemy się uruchomić God of War na nowej konsoli japońskiego giganta, będziemy mogli kontynuować rozgrywkę na PS4 tam, gdzie zakończyliśmy ją na poprzedniej generacji. Co więcej, pojawi się tu także opcja “Favor Performance" w ustawieniach gry, która umożliwi rozgrywkę w 60 kl./s (choć nie wiemy jeszcze w jakiej rozdzielczości).

Reklama

Co ciekawe, taka opcja dostępna była już na PS4 Pro, ale daleko było jej do stabilnych 60 kl./s, dlatego mało kto się na nią zdecydował. Spodziewać można się, że w przypadku PS5 nie powinno być już tym problemów. Dzięki temu wiele osób, nawet tych, które skończyły już grę, zapewne zdecyduje się na New Game+, ciesząc się płynniejszą rozgrywką.

Warto też przypomnieć, że na wrześniowej konferencji Sony zapowiedziało sequel God of War z 2018 roku. Ten nazywać będzie się God of War: Ragnarok i jego premiera planowana jest na 2021 rok na konsoli PS5 (choć nie zdziwi nas, jeśli zostanie również wydana na PS4). Będzie to bezpośrednia kontynuacja, która rozpocząć ma się w miejscu zakończenia ostatniej przygody Kratosa. Przypominamy, że premiera PS5 w naszym kraju planowana jest na 19 listopada.

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy