Ghost Recon Breakpoint z trybem PvP - pierwsze szczegóły

​W trakcie transmisji Inside Xbox na targach Gamescom 2019 firma Ubisoft ujawniła wszystkie szczegóły dotyczące Ghost War, trybu PvP w Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, najnowszej odsłony serii Tom Clancy’s Ghost Recon.

Tryb Ghost War będzie dostępny dla wszystkich użytkowników od dnia premiery gry - 4 października, 2019 roku. Gracze chcący uzyskać dostęp do Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (w tym także do trybu Ghost War) mogą zapisać się do testów beta, które odbędą się w dniach 5-8 września na PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach Windows PC. Osoby, które zamówią dowolną edycję gry do dnia 4 września, zyskają gwarantowany dostęp do bety.

Ghost War to taktyczna, drużynowa rozgrywka prowadzona w intensywnym trybie 4 na 4, w którym strategia i praca zespołowa są równie ważne jak umiejętności. W dniu premiery gracze będą mogli wybrać jedną z czterech dostępnych klas - panterę, szturmowca, sanitariusza polowego lub strzelca wyborowego - z których każda pełni określone role na polu bitwy mającym miejsce na 6 wyjątkowych mapach. Całość zostanie wzbogacona o nowe elementy zaadoptowane z kampanii fabularnej Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, takie jak mechanika osłon, wpływ terenu oraz nowy system obrażeń.

Reklama

W dniu premiery dostępne będą dwa odmienne tryby gry:

  • Eliminacja - intensywny drużynowy tryb deathmatch, w którym gracze muszą wytropić i wyeliminować przeciwny zespół. Ponadto nowy mechanizm kurczącego się obszaru starcia uruchamiany na późniejszym etapie rozgrywki zmusi użytkowników, aby rzucili się prosto w wir walki!
  • Sabotaż - asymetryczny tryb z bombą, w którym atakujący muszą podłożyć i zdetonować ładunek wybuchowy w jednym wyznaczonych miejsc, a zadaniem obrońców jest jego rozbrojenie.

Tryb PvP, jakim jest Ghost War, zostanie po raz pierwszy w historii ściśle zintegrowany z Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint. Dzięki nowemu systemowi współdzielonych postępów każdy gracz weźmie udział w rozgrywkach PvE i PvP, korzystając z tej samej postaci, a zdobyte klasy, umiejętności, elementy do personalizacji oraz broń będą dostępne w obu trybach. W przypadku trybu PvP zaimplementowany zostanie też specjalny mechanizm, który zadba o to, aby rozgrywka pozostała uczciwa i oparta na umiejętnościach.

Ghost War wykorzystuje całą wiedzę i doświadczenie zgromadzone przez zespół twórców w trakcie ponad dwuletniego wsparcia zapewnianego trybowi PvP w grze Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, a co więcej, zaimplementowano w nim także kilka usprawnień opartych na opiniach graczy, takich jak ulepszone mechanizmy detekcji czy usunięcie ograniczeń klasowych w drużynach. Tryb Ghost War w Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint zaoferuje też dedykowane serwery, krótsze wczytywanie oraz ulepszony matchmaking.

Tryb Ghost War zostanie objęty również rozbudowanym popremierowym wsparciem. Poza regularnymi aktualizacjami zawierającymi usprawnienia i poprawki balansu, zespół zamierza dodawać do gry nowe mapy, klasy i uzbrojenie, a nawet nowe tryby oraz wydarzenia, które z czasem wzbogacą i odświeżą rozgrywkę.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy