Ghost of Tsushima otrzyma tryb kooperacji
Studio Sucker Punch dość niespodziewanie zapowiedziało wczoraj, że samurajski hit - Ghost of Tsushima - jeszcze w tym roku otrzyma darmowe rozszerzenie z podtytułem Legends, wprowadzające do produkcji tryb kooperacji, przeznaczony dla maksymalnie czterech graczy na PlayStation 4.
Co równie interesujące, nie będzie to po prostu wspólna eksploracja oraz wykonywanie dobrze znanych misji z kampanii, ale całkiem nowa, odrębna opowieść, przygotowana właśnie z myślą o większej grupie użytkowników. Do tego całkiem nowi wrogowie, bazujący na mitologii Japonii.
Darren Bridges, starszy projektant w Sucker Punch, na oficjalnym blogu PlayStation precyzuje, że gracze będą mogli wybrać klasy postaci o własnych umiejętnościach i grać w grupach o różnych rozmiarach: od dwóch właśnie do czterech graczy. Cztery klasy to Samuraj, Łowca, Ronin i Zabójca.
Duety będą mogły sprawdzić serię kooperacyjnych misji o zwiększającym się poziomie trudności. System walki zostanie oczywiście bez zmian, lecz całość otrzyma "magiczną otoczkę", która często "będzie wymagała skrupulatnej synchronizacji z partnerem". Projekt Legends brzmi więc ciekawie.
W przypadku czterech graczy staniemy przed wyzwaniem polegającym na odpieraniu kolejnych fal przeciwników, jak w innych popularnych trybach tego typu, znanych najczęściej pod nazwą Horde. Tutaj także pojawią się demony z japońskiej mitologii, nieco w stylu serii Nioh od japońskiego Tecmo.
Wkrótce po premierze Ghost of Tsushima: Legends (daty jeszcze nie znamy), w grze pojawi się także specjalny "raid" dla czterech graczy, w którym razem ze znajomymi wkroczymy do walki z demonami. Do zabawy będzie oczywiście wymagane łącze sieciowe, a więc także abonament PlayStation Plus.