Ghost of Tsushima Director's Cut zapowiedziane na PC
16 maja ma zadebiutować wersja reżyserska Ghost of Tsushima na PC. Z tej okazji gra zyska wsparcie dla kilku nowoczesnych technologii.
Wśród nowinek technicznych, jakie otrzyma Ghost of Tsushima na PC, pojawią się między innymi - wsparcie dla ultra szerokich monitorów, w tym dla proporcji 21:9, 32:9, a nawet 49:9. Oczywiście na gry na tak dużych ekranach przydałaby się odpowiednia rozdzielczość, ale o ile dysponujecie topową kartą graficzną, nic nie stoi na przeszkodzie, by zagrać nawet w 4K i przy 120 klatkach na sekundę.
Oprócz tego, gra skorzysta z podbijania rozdzielczości w oparciu o AI, czyli DLSS3 od Nvidii, FSR3 od AMD oraz XeSS od Intela. Oprócz technologii podbijających rozdzielczość, pojawi się też wsparcie dla Nvidia DLAA.
Nie zabraknie oczywiście wsparcia dla kontrolerów - nic więc nie stanie na przeszkodzie, by podłączyć pada DualSense do waszego peceta i w ten sposób cieszyć się przygodą, przy pełnym wykorzystaniu jego haptycznych możliwości. Oczywiście mysz i klawiatura również zadziałają i będzie je można w pełni dostosować do swoich potrzeb.
Twórcy zapowiadają również odblokowany klatkaż oraz całą gamę opcji, które pozwolą wam dostosować jakość wyświetlanej grafiki do możliwości waszego sprzętu - do tego stopnia, że gra będzie w stanie być uruchamiana nawet na konsolach przenośnych.
Dla miłośników maksymalnego możliwego wczuwania się w rozgrywaną przygodę przygotowano lip sync do japońskiej wersji językowej - twórcy zapowiadają, że było to możliwe dzięki renderowaniu postaci w czasie rzeczywistym.
Za wersję PC odpowiedzialne jest studio Sucker Punch - będzie to ich pierwsza gra na tę platformę, czyli jednocześnie olbrzymi kamień milowy w ich historii. Gra powstaje przy współpracy ze studiem Nixxes, które również chwali się tym, że są jednymi z największych specjalistów od pecetowych portów, jacy działają na rynku.