Garść szczegółów na temat Cyberpunk 2077

​Na kolejną prezentację Cyberpunk 2077 musimy poczekać jeszcze do 25 czerwca, więc obecnie trzeba zadowolić się każdym strzępkiem informacji na temat oczekiwanej produkcji. Sporo drobnych nowości zaoferował niemiecki serwis GameStar, publikując wywiad z kilkoma deweloperami z CD Projektu.

Po pierwsze, twórcy zapewniają, że znacznie rozbudowali tworzone poziomy. Te mają być bardziej skomplikowane i zaoferują wiele różnych ścieżek podejścia i wykonania każdej misji. Ma też być bardziej różnorodnie: nie będzie jak w Wiedźminie 3, gdzie zawsze włączaliśmy wiedźmiński zmysł.

Nie należy także spodziewać się rozrzucenia po lokacjach setek beczek czy innych pojemników na sprzęt, co niepotrzebnie komplikuje mini-mapę i odciąga uwagę gracza od tego, co ważniejsze. Również zaplanowane już dodatki DLC mają być jeszcze bardziej rozbudowane niż te z Wiedźmina 3.

Reklama

Ponad tysiąc postaci niezależnych otrzymało własny cykl dnia, z wykonywanymi czynnościami. Nie zabraknie oczywiście także mniej rozbudowanych postaci "tła". Twórcy zadań wspominali, że ich praca nigdy nie była dokończona, ponieważ w każdej chwili mogli cofnąć się i coś poprawić.

Deweloperzy byli podobno bardzo dumni, że o współpracy z Keanu Reevesem w studiu wiedziano od roku przed E3, lecz nikt z firmy nie ujawnił tej informacji przedwcześnie. Spore zmiany w porównaniu z publikowanymi już materiałami przeszedł też podobno system walki wręcz - został ulepszony.

Cyberpunk 2077 ukaże się 17 września na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One i później w tym roku także na Google Stadia. Nadchodzący pokaz Night City Wire przesunięto niedawno na 25 czerwca w związku z zamieszkami w Stanach Zjednoczonych.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy