Gamivo i Żabka odpalają kolejną akcję. Wymieniaj żappsy i kupuj gry taniej

Spółka Gamivo, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na zniżki. Dzięki temu gry na platformie Gamivo dostępne będą nawet 20 proc. taniej.

To kolejna, czwarta już, akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem, pozytywnie wpływając na rozpoznawalność marki Gamivo oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników.

Najbliższa współpraca z siecią sklepów to prawdziwa gratka dla wszystkich graczy. Będą oni mogli wymienić uzbierane przez siebie w aplikacji żappsy na dwie atrakcyjne zniżki na Gamivo: 20 proc. rabatu na gry do 50 zł i 15 proc. na tytuły do 200 zł. Warto podkreślić również fakt, że klienci będą mogli wykorzystać zniżki na dowolne, wybrane przez siebie gry, co powinno przełożyć się na popularność promocji. Akcja zaczęła się 27 września 2023 roku.

Reklama

Pierwsza wspólna akcja obu firm ruszyła w kwietniu 2022 r. W jej ramach klienci, którzy kupili w sklepach sieci Żabka wybrane produkty, mogli dostać za darmo grę wideo z puli kilku dostępnych tytułów. W kolejnych edycjach użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka wymieniali uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy na określone tytuły na platformie Gamivo. Najnowsza odsłona akcji to kolejny dowód na to, że współpraca obu firmom układa się nadzwyczaj dobrze, a klienci chętnie biorą udział we wspomnianych akcjach.

Najnowsza kampania z siecią sklepów Żabka to, podobnie jak poprzednie, innowacyjna akcja, która wyznacza trendy widoczne w świecie gamingu. Na podobne ruchy decyduje się wiele film, które znajdują synergię, tworząc nieoczywiste kampanie łączące różne branże. Przykładem mogą być tacy giganci jak Blizzard czy sieć restauracji KFC, które także widzą potencjał w działaniach łączących zupełnie różniące się od siebie branże.

W lipcu platforma Gamivo.com przekroczyła próg 5 mln zarejestrowanych użytkowników, z których większość pochodzi z Europy oraz Ameryki Północnej. Serwis, oprócz gier wideo, oferuje szeroki wachlarz dóbr cyfrowych.

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama