Gameset: Zmiany w zarządzie firmy

​Piotr Bombol, dotychczasowy Strategy Director & Partner, objął stanowisko CEO. Łukasz Turkowski, Media Director & Partner, wszedł w skład zarządu obejmując funkcję Wiceprezesa. Maciej Skrzypczak (dotychczasowy CEO) zdecydował się opuścić szeregi firmy i zawiesić swoją aktywność zawodową. Spółka wykupuje od niego udziały.

Gameset to agencja marketingu gamingowego, została założona na początku 2017 roku przez doświadczonych managerów pracujących wcześniej w Deloitte, DDB&tribal, OMD i Dentsu.

"Gameset jest dzisiaj w świetnym momencie. Tezy, które mieliśmy zakładając półtora roku temu agencję reklamową sprofilowaną pod rynek gier video i esportu potwierdziły się. Opuszczam spółkę ze względów personalnych, ale wiem, że biznes jest w bardzo dobrej kondycji, a stery zostają w dobrych rękach" - mówi Maciej Skrzypczak.

Spółka współpracuje między innymi z Epic Games, twórców gry numer 1 tego roku - Fortnite: Battle Royale, będąc wiodącą agencją w regionie CEE. Spółka pracuje też między innymi dla Cinema City, ASUS, Pyszne i Allegro.

Reklama

"Półtora roku temu we trzech stworzyliśmy wizję firmy, która cały czas jest i będzie realizowana zgodnie z planem. Obecnie firma posiada rozbudowany zespół specjalistów, zdywersyfikowane portfolio klientów oraz wiele poniesionych inwestycji, które otworzą nowe źródła przychodów. W bardzo krótkim czasie trafiliśmy do ścisłej czołówki rynku gamingowego i esportowego w kraju, ale nasze ambicje wykraczają poza Polskę. Od 2019 roku planujemy ekspansję w regionie CEE" - deklaruje Piotr Bombol.

W lipcu firma uruchomiła własny kanał na Twitch z autorską ramówką i formatami rozrywkowymi. Firma zatrudnia dzisiaj 10 osób. W pierwszym roku działalności agencja została nagrodzona m.in. 13 Lwami w Cannes jako współautorzy kampanii "Ostatnie Drzewo" dla Greenpeace oraz srebrnym InnovationAd za kampanię dla BGŻ BNP Paribas.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy