GameAcademy #7: Produkcja gier komputerowych
GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na siódme spotkanie z cyklu GameAcademy - kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży.
Najnowsza odsłona GameAcademy odbywać się będzie w dniach 30 czerwca do 1 lipca w Krakowskim Parku Technologicznym i poświęcona będzie zagadnieniom technologii stosowanych przy produkcji gier komputerowych.
Swoją wiedzą będą się z Wami dzielić specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem zdobytym w branży gier wideo.
Program
Piątek 30 czerwca:
- 17:00 Artur Fimbir (Anshar Studios) - Prototypowanie okiem Game Designera
- 18:00 Łukasz Słowak (Jujubee) - Tworzenie i optymalizacja Assetów 3D w Unity, przy użyciu Blender 3D i Substance Paintera
- 19:00 Dariusz Halama (GameDesire) - Optymalizacja wydajności w Unity
Sobota 1 lipca:
- 11:00 Kamil Pręciuk (GameDesire) - Plusy i minusy Platformy Entitas dla Unity3D
- 12:00 Oskar Świerad (Tate Multimedia) - Animowane i proceduralne materiały w Unreal Engine
Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/. Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji oraz następnych edycji.