For Honor z planami na trzeci rok
Sieciowa gra o pojedynkach z wykorzystaniem broni białej - For Honor - przeszła długą i burzliwą drogę od dnia premiery, lecz obecnie znalazła swoją niszą oraz oddaną grupę odbiorców. Ubisoft zapowiedział właśnie, jakie nowości i innowacje zamierza wprowadzić w 2019 roku.
Najważniejsze będzie zapewne wprowadzenie aż czterech nowych postaci, rozłożonych na nadchodzące dwanaście miesięcy. Po jednym dla każdej z dostępnych frakcji: Rycerzy, Samurajów, Wikingów oraz Wi Lin, stanowiących ugrupowanie reprezentujące antyczne Chiny.
Przyszły rok w For Honor ma nawet własną nazwę - Year of the Harbinger. Zaczyna się oficjalnie nieco w sprzeczności z kalendarzem, w dniu.31 stycznia. Wtedy to osoby dysponujące przepustką sezonową będą mogły rozpocząć zabawę pierwszą z nowych postaci, z frakcji średniowiecznych Rycerzy.
Nieco później bohatera będzie można kupić za 15 tysięcy jednostek stali, stanowiących wirtualną walutę w For Honor. Można zakładać, że podobnie będzie w przypadku pozostałej trójki nowych wojowników, rozłożonych mniej więcej po jednym na kwartał przez cały przyszły rok.
Poza dwutygodniowym, wcześniejszym dostępem do nowych postaci, zakup przepustki sezonowej zapewni także unikatowe stroje dla postaci, dodatkowe efekty graficzne dla prowadzonych bohaterów, 30-dniowy status Championa oraz pięć skrzyń z losową zawartości do otwarcia.
Poza czterema bohaterami każdy z kwartałów przyszłego roku otrzyma także sezonowe wydarzenie specjalne, a w planach jest także jedno krótsze - na Halloween. Do tego dalsze poprawki w balansie rozgrywki oraz łatanie wszelkich wykrytych błędów, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.