For Honor tylko z połączeniem internetowym
W powstającym For Honor znajdzie się nie tylko tryb multiplayer, ale i kampania fabularna. Okazuje się jednak, że rozgrywka w tej ostatniej wymagać ma stałego podpięcia do internetu.
W oświadczeniu przekazanym redakcji serwisu Eurogamer przedstawiciele Ubisoftu potwierdzili, że nawet w wariancie dla pojedynczego gracza niezbędne będzie posiadanie połączenia z siecią. Jednym z powodów jest - ponoć - system postępów.
"Możemy potwierdzić, że For Honor jest doświadczeniem wymagającym bycia przez cały czas online. Niektóre elementy związane z postępami w zabawia, które są przechowywane na serwerach internetowych, są wspólne dla kampanii fabularnej i multiplayera" - napisano w komunikacie.
Rozwiązanie zastosowane przez Ubisoft z oczywistych względów nie przypadło do gustu graczom, którzy swoje niezadowolenie wyrażają w sieci. Warto jednocześnie zaznaczyć, że na kartach katalogowych gry na Steamie oraz usłudze Uplay nadal widnieje informacja, z której wynika, że produkcja zawierać ma kampanię fabularną przeznaczoną do zabawy "offline".
For Honor to produkcja, w której wcielimy się w przedstawicieli trzech różnych frakcji - wikingów, rycerzy i samurajów. Rozgrywka stawiać ma na starcia wręcz, w których zmierzymy się z niewielkimi grupami przeciwników.
Tytuł ukaże się 14 lutego przyszłego roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.