Football Manager 2023 w planie wydawniczym firmy Cenega

​Cenega informuje, że do planu wydawniczego firmy trafiła najnowsza odsłona legendarnej serii Sports Interactive - Football Manager 2023.

Tytuł ukaże się w wydaniu pudełkowym na komputery osobiste 8 listopada. Fani, którzy zakupią FM23 w przedsprzedaży otrzymają rabat w wysokości 20%. Więcej informacji o zamówieniach przedpremierowych dostępnych będzie już wkrótce w poszczególnych sieciach sprzedaży.

FM23 stawia fanów jeszcze bliżej każdego z elementów tej pięknej gry, od kibiców wypełniających trybuny, przez skautów, zawodników, menedżerów przeciwnych drużyn, aż po nowe licencjonowane rozgrywki, takie jak Liga Mistrzów UEFA, Liga Europy UEFA i Liga Konferencji Europy UEFA. W najbliższych tygodniach będą ujawniane nowe funkcje gry w kanałach społecznościowych Football Managera, na stronie internetowej serii oraz w FMFC, klubie zrzeszającym graczy Football Managera.

Reklama

Fani, którzy kupią fizyczne egzemplarze FM23, zauważą, że tegoroczna edycja nie zawiera płyty. Zamiast tego w każdym opakowaniu znajduje się unikalny kod, który po zrealizowaniu umożliwia grę poprzez Steam, Epic Games lub Microsoft Store.

Usunięcie płyty i notatnika z tegorocznej edycji, a także kolejne udoskonalenia naszych opakowań ekologicznych oznaczają, że ogólny ślad węglowy opakowania FM23 jest o 47% niższy niż opakowania FM22. Podsumowując, ogólny ekwiwalent gCO2 opakowania gry Football Manager spadł z 256 w przypadku Football Managera 2019 do zaledwie 66 w przypadku FM23.

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy