FoodBall oficjalnie zapowiedziany. Polacy tworzą "kanapowe Rocket League"

​Polskie studio Cat-astrophe Games pracuje nad unikalnym połączeniem gry sportowej, wyścigów i jedzenia. FoodBall zaoferuje m.in. tryb fabularny, zróżnicowane postaci/pojazdy oraz rozbudowany kanapowy tryb wieloosobowy. W III kwartale 2020 r. FoodBall zostanie wydany na Nintendo Switch i PC. Później tytuł pojawi się na Xbox One i być może też na innych platformach.

Nad tytułem pracuje wrocławskie studio Cat-astrophe Games, które równocześnie tworzy nieszablonową przygodówkę The Unholy Society i ma na koncie też m.in. wydaną na Nintendo Switch kosmiczną strzelankę Escape from The Universe. Wydawcą będzie Gaming Factory S.A.

FoodBall połączy w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe. Rozgrywka zostanie oparta na zasadach zbliżonych do piłki nożnej - piłkę zastąpi np. pomidor, a zamiast piłkarzy rywalizować będą food trucki. Twórcy szykują grafikę 3D w pastelowej kolorystyce oraz widok "z góry" (rzut izometryczny).

Reklama

Tryb fabularny opowie historie właścicieli food trucków, którzy próbują zrewolucjonizować kulinarny świat. Każda z 8 podstawowych postaci będzie mieć swoją specyficzną i ekscentryczną maszynę, unikalne przepisy oraz umiejętności (np. przyspieszanie, zamrażanie przeciwników i zastawianie kulinarnych pułapek). Twórcy podkreślają, że gra każdą z postaci będzie unikalnym doświadczeniem, a odpowiedni wybór może mieć decydujący wpływ na dany mecz.

Jak tłumaczy Paweł Wojciechowicz, FoodBall zaoferuje też m.in. zróżnicowane boiska zlokalizowane w różnych częściach świata, na których nie zabraknie losowych wydarzeń i specyficznych przeszkód. Można będzie też znacznie zmieniać wygląd pojazdów.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy