Firewall Zero Hour Operacja: Nightfall zadebiutuje 21 maja

​Sony Interactive Entertainment poinformowało o kolejnym sezonie gry Firewall Zero Hour, który zadebiutuje w PlayStation Store 21 maja 2019 roku.

Operacja Nightfall, bo taki tytuł nosi najnowsza aktualizacja, znacząco zmienia dotychczasowy model rozgrywki. Jedną z najważniejszych nowości jest zupełnie nowy, ograniczony czasowo system rozwoju obejmujący misje, zadania oraz nagrody służące do personalizacji najemnika.

Nowy sezonowy system postępu misji, zadań i nagród

Operacja: Nightfall zmienia poprzedni system wyzwań, nadając mu zdecydowanie większego znaczenia oraz wprowadza nową pulę nagród do personalizacji postaci. W ramach tygodniowych wyzwań,  na każdego z graczy czekać będzie nowa misja, której wykonanie zostanie nagrodzone zestawem przedmiotów. Dodatkowo, pojawią się opcjonalne, codzienne zadania, których realizacja przyniesie kolejne punkty doświadczenia oraz wirtualną walutę - Crypto.

Reklama

Co tydzień, na wszystkich graczy, czeka jedno tygodniowe wyzwanie całkowicie za darmo. Wykupienie Op-Pass umożliwi dostęp do dodatków premium oraz bonusowych misji i zdobycie sezonowych elementów personalizacji. Poniżej znajduje się infografika obrazująca zawartość nowej aktualizacji:

Wszyscy gracze, którzy wykupią OP-Pass oraz ukończą komplet 24 misji będą mogli kupić legendarną skórkę do broni Okoro’s Volkov w cenie 250 000 Crypto.

Nowe mapy i najemnicy

Razem z aktualizacją do gry trafiają nowa mapa Hangar oraz najemnik Ruby, której debiut wprowadza również nową umiejętność "Thief" (możliwość pozyskania Crypto z martwego przeciwnika). Lokacja natomiast to ogromny hangar samolotowy będący częścią wojskowego lotniska w  Malezji. Mapa będzie dostępna dla wszystkich, natomiast Ruby oraz jej wyjątkowa umiejętność tylko dla graczy posiadających Op-Pass ("Thief" będzie ekskluzywny tylko do końca sezonu, później jego wykup za 12 000 Crypto otrzymają możliwość gracze z poziomem 12).

Nowe bronie

Aktualizacja to również premiera trzech nowych broni: the Richardson SG12, Sarge, oraz Raptor, które zdobyć będzie można dzięki realizacji cotygodniowych misji. 

Nowe UI oraz QOL

To, co rzuci się graczom w oczy po aktualizacji gry, będzie zupełnie odmienione UI. Dzięki temu, wszystkie nowości takie jak misje czy zadania będą dobrze widoczne w głównym menu. Dodatkowo, gracze na pewno zauważą kilka drobnych zmian mających usprawnić nawigację w lobby oraz podnieść jakość rozgrywki, np. optymalizacja składów, możliwość personalizacji najemników, zmiana lokalizacji laptopów na mapach Bunkier oraz Compound czy usprawnienie SFH headshotów.

Nowe AI

Tryb treningu multiplayer PVE również otrzyma aktualizację, która zmienia zachowania AI dając tym samym zupełnie nowe odczucia w czasie rozgrywki. Postaci kierowane mają od teraz zachowywać się jak prawdziwi gracze, stosując charakterystyczne zagrywki takie jak wyważanie drzwi, czy intuicyjne, stosowne do sytuacji wykorzystywanie wyposażenia.

Nowe sposoby na zdobycie dodatkowej zawartości

Od 21 maja, wszyscy gracze otrzymają różne możliwości na uzyskanie dodatkowej zawartości w grze. Dodatkowo, do dnia premiery aktualizacji, wszyscy gracze powinni dostrzec zmiany również wewnątrz PS Store w regionie europejskim oraz amerykańskim. Wcześniej dodatki i elementy personalizacji zostaną przeformatowane do 7 specjalnych zestawów, które kupić będzie można tylko przez 7 dni. Po 21 maja, wszystkie przedmioty będą do zdobycia w formie nagród za wykonanie poszczególnych misji. Wszystkie szczegóły dotyczące ofert można znaleźć tutaj.

Firewall Zero Hour to strategiczny FPS, w którym gracze muszą korzystać z pracy zespołowej i arsenału sprzętu, aby zdobyć lub zabezpieczyć bazę danych z cennymi informacjami. W tej dynamicznej grze drużynowej liczy się  przede wszystkim współpraca. Wybierać można spośród 12 doświadczonych najemników charakteryzujących się unikatowym uzbrojeniem, które można ulepszać wraz z rozwojem profilu gracza. Najnowszy tytuł studia First Contact Entertainment wykorzystuje w pełni moc PlayStation VR i rzuca graczy w sam środek każdej operacji, z widokiem w 360 stopniach na całą strefę walk. Dzięki dźwiękowi 3D można usłyszeć każdy ruch wroga, a pełna wolność poruszania się pozwoli szybko realizować założone decyzje taktyczne. Aby zyskać jeszcze większą przewagę na polu bitwy gracze  mogą skorzystać z precyzyjnego śledzenia kontrolera celowniczego PlayStation Aim i odpowiednio wymierzyć każdy strzał.

Gra została zaprojektowana w ten sposób, aby położyć jak największy nacisk na współpracę i rywalizację między graczami. Tryb szkolenia,(przeznaczony dla jednego gracza) jest tylko wstępem, pozwalającym nauczyć się podstawowych zasad rozgrywki i zdobyć potrzebne w rozwoju profilu punkty doświadczenia. Jednak najważniejszym i dającym jednocześnie najwięcej emocji z gry jest tryb kontraktów, czyli multiplayer pozwalający na jedyną w swoim rodzaju rywalizację pomiędzy prawdziwymi osobami wyposażonymi w PlayStation VR i aktywną subskrypcję PS Plus.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy