Final Fantasy XV w wersji PC otrzymało demo. W planach kostium inspirowany Half-Life

Firma Square Enix opublikowała demo Final Fantasy XV w wydaniu PC. Jednocześnie ujawniono bonusy dodawane do zamówień przedpremierowych gry. Jeden jest dosyć nietypowy.

Udostępniona wersja demonstracyjna umożliwia graczom ukończenie samouczka przybliżającego podstawowe mechanizmy rozgrywki. Poza tym można sprawdzić cały pierwszy rozdział kampanii fabularnej produkcji.

Poza tym ujawniono szczegóły na temat bonusów przedpremierowych gry. Osoby, które zdecydują się kupić tytuł na platformie Steam przed 1 maja, dostaną kostium głównego bohatera serii Half-Life - Gordona Freemana. Strój składa się z kombinezonu HEV, okularów i charakterystycznego łomu.

Nietypowe ubranie gracze założą Noctisowi w podstawowej kampanii fabularnej. Pojawi się jednak także możliwość przyodziania w odzież także postacie prowadzone w nastawionym na zabawę w kooperacji trybie Comrades.

Reklama

Dla użytkowników Steama przygotowano jeszcze Fashion Collection, czyli paczkę czterech koszulek powiązanych z DLC do Final Fantasy XV. Każdy ze strojów zaoferuje dodatki przydatne w trakcie rozgrywki - zwiększą siłę, szybkość regeneracji zdrowia, ilość obrażeń krytycznych zadawanych przeciwnikom oraz maksymalne zdrowie.

W usłudze Origin zamawiając grę przed premierą można zdobyć inny bonus - zestaw znaczków, które można przyczepić do samochodu. Naklejki przedstawią między innymi Noctisa oraz jego towarzyszy, a więc Gladiolusa, Prompto i Ignisa.

Z kolei dokonując zakupu w cyfrowym sklepie Microsoftu można otrzymać Powerup Pack. W paczce znajdzie się obniżający z każdym ciosem defensywę wrogów miecz Dodanuki, 10 egzemplarzy przeznaczonych do ożywiania bohatera po śmierci phoenix down oraz 10 eliksirów.

Warto zaznaczyć, że w usłudze koncernu z Redmond pojawi się wersja działająca w ramach programu Xbox Play Anywhere. Gracze mogą więc liczyć na możliwość przenoszenia save’ów pomiędzy PC i Xbox One oraz opcję wspólnej zabawy między posiadaczami obu urządzeń.

W tworzeniu edycji komputerowej pomaga NVIDIA. Tytuł wykorzysta opracowane przez producenta kart graficznych technologie, w tym rozwiązania odpowiedzialne za generowanie realistycznych włosów (HairWorks), cieni (ShadowWorks), roślinności (Turf Effects) i oświetlenia (VXAO). Gracze skorzystają także z Ansel i ShadowPlay - narzędzi służących odpowiednio do zapisywania zrzutów ekranu i transmitowania w sieci filmów z rozgrywki.

Odpowiedzialni za projekt developerzy przygotowują również tekstury w rozdzielczości 4K, opcję zabawy w 8K oraz dźwięk w formacie Dolby Atmos. W planach jest też dodanie trybu, który pozwoli na rozgrywkę w perspektywie pierwszej osoby.

W międzyczasie Square Enix ujawniło, że Final Fantasy XV otrzyma jeszcze cztery, a nie trzy dodatki. Zgodnie z wcześniejszymi planami, pierwsze trzy ukażą się w tym roku, zaś ostatnie rozszerzenie w przyszłym. Szczegółów oraz dokładnych dat premier nie podano.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Final Fantasy XV
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy