FIFA 18 – genialna reklama telewizyjna
Już od kilku dni można zakupić w sklepach najnowszą część serii FIFA. Zobacz, jak EA promuje w telewizji swój sztandarowy produkt.
FIFA to najpopularniejszy symulator piłkarskiego świata, który swojego dawnego rywala Pro Evolution Soccer zostawił daleko w tyle. Jednak coraz częściej pojawiają się narzekania graczy na to, że Electronic Arts podaje im stale odgrzewane kotlety. Odpowiedzią na te zarzuty było wprowadzenie trybu "Droga do sławy", który okazał się sporym hitem.
W najnowszą FIFĘ można grać już od kilku dni. Najwierniejsi fani doskonale wiedzą, że kolejne części symulatora piłkarskiego świata trafiają na rynek na początku jesieni. Jednak zamysłem twórców jest dotarcie do osób, które z grą nie miały jeszcze styczności. Dlatego też Electronic Arts wypuściło reklamę gry, którą można zobaczyć w telewizji.
Jeżeli jeszcze nie jesteście zdecydowani, czy kupić najnowszą FIFĘ, czy też nie, to mamy nadzieję, że nasza recenzja pomoże wam dokonać wyboru.
PŁ