Farming Life: Polski akcent w serialu produkowanym przez Warner Bros.
Farming Life - grę łączącą symulację farmy i strategię ekonomiczną, stworzoną przez lubelskie studio Pyramid Games na zlecenie wydawców - Gaming Factory i Ultimate Games, można zobaczyć w serialu Love Me, który został wyprodukowany przez oddział amerykańskiego przedsiębiorstwa mediowego - Warner Bros: International Television Production Australia - na rynek australijski.
Akcja serialu rozgrywa się w Melbourne i jest historią o miłości, stracie i złożonych relacjach rodzinnych. Aktualnie tytuł można obejrzeć na należącej do Streamotion platformie streamingowej Binge.
"Jesteśmy dumni z tego, że w serialu, za którym stoi firma Warner Bros znalazło się miejsce dla Farming Life. Gry komputerowe rzadko pojawiają się na szklanym ekranie, dlatego czujemy się niezwykle wyróżnieni. Jest to dla nas również nowe doświadczenie, a epizodyczny "występ" naszego tytułu w serialu traktujemy jako nową formę jego promocji i możliwość dotarcia do jeszcze większej liczby potencjalnych użytkowników" - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.
Farming Life to nastawiona na jednoosobową rozgrywkę gra łącząca w sobie elementy symulatora, strategii ekonomicznej i produkcji typu city-builder. Gracze wcielają się w rolę farmerów prowadzących własne gospodarstwa. Dostają oni duże pole do rozwoju swoich biznesów z wykorzystaniem kreatywnych rozwiązań.
Tytuł jest w pewnej mierze grą przypominającą SimCity, choć - zamiast miasta - użytkownicy koncentrują się na farmie. Globalna premiera Farming Life odbyła się 18 października 2021 roku na platformie Steam. Cena detaliczna rolniczej gry w wersji na PC wynosi 12,99 USD.
Grę Farming Life można zobaczyć w piątym odcinku pierwszego sezonu australijskiej wersji serialu Love Me, którego producentem jest Warner Bros. Tytuł miał swoją premierę 26 grudnia 2021 roku na platformie streamingowej Binge, z której korzysta prawie 830 000 subskrybentów.
"Zdajemy sobie sprawę z tego, że poszukiwanie nowych kanałów komunikacji marketingowej jest bardzo ważne. Serialowy epizod z udziałem Farming Life w produkcji światowego giganta pokazuje, że gry to nie tylko tradycyjnie rozumiany gaming przed ekranem w domowym zaciszu czy ich sprzedaż na całym świecie. Jak widać potencjał gier, można wykorzystywać także w inny sposób. Mam nadzieję, że nasze pozostałe produkcje również będą miały okazję pojawiać się w filmach czy serialach, co na pewno będzie dla nich korzystne, jeśli chodzi przede wszystkim o dodatkową promocję. Cieszymy się, że wykorzystaliśmy szansę, jaka się nadarzyła" - dodaje Jacek Wyszyński.
Wydawcami Farming Life są spółki Gaming Factory i Ultimate Games. W 2022 roku w zależności od wyników sprzedażowych zostanie podjęta decyzja o portach na konsole.