Fallout: London świętuje Fallout Day milionem pobrań ze sklepu GOG

23 października to tzw. Fallout Day - dzień, w którym wymiana pocisków nuklearnych pomiędzy Stanami Zjednoczonymi i Chinami niemal całkowicie wyrugowała ludzi z powierzchni ziemi.

Idealnie się więc złożyło, że akurat tego samego dnia Fallout: London, mod typu “total conversion", który przenosi okropieństwa wojny nuklearnej na teren Wielkiej Brytanii, osiągnął kamień milowy 1 miliona pobrań w sklepie GOG:

Fallout London został oficjalnie pobrany ponad milion razy na GOG" - ogłosili twórcy z Team Folon - “jest to tym samym jedna z największych premier w tym sklepie. Cały zespół Fallout London składa Wam ogromne podziękowania. Uczyniliście tę podróż niezapomnianą. Nie jesteśmy w stanie ogarnąć ogromu waszego wsparcia i nie możemy się doczekać aż podzielimy się z Wami naszymi kolejnymi planami. Na razie jednak spokojnie zajmujemy się najważniejszymi poprawkami i do zobaczenia przy kolejnym kamieniu milowym."

Reklama

Do rekordowego wyniku odniósł się również sklep GOG:

“Wspieranie tak kreatywnego, ambitnego fanowskiego projektu było przygodą, do której GOG postanowił dołączyć - nie tylko w imię ducha miłości do gier, ale by zapewnić, że bogate, immersyjne światy, takie jak Fallout, nadal będą rozkwitały. Dzisiaj nie moglibyśmy być bardziej szczęśliwi niż widząc sukces jakim Fallout: London się stało - osiągnięciem miliona użytkowników na naszej platformie i to w dodatku równo z Fallout Day. Chcemy wykorzystać ten moment by z całego serca pogratulować Team Folon ich wspaniałego rekordu!"

Tak do końca nie wiadomo czy wynik miliona pobrań udało się osiągnąć dokładnie dzisiaj, czy może stało się to dzień lub dwa wcześniej i po prostu wszyscy postanowili poczekać z ogłoszeniem. Team Folon informował, że są bliscy miliona już w momencie gdy w zeszłym tygodniu zadebiutował patch do wersji 1.02 - ale to oczywiście doskonała sytuacja gdy się osiąga tak wspaniały wynik akurat tego szczególnego dnia. Bez dwóch zdań to wyjątkowe osiągnięcie całego zespołu, tym bardziej w czasach kiedy całe mnóstwo dobrze zapowiadających się, ambitnych fanowskich projektów ma problemy by w ogóle oficjalnie zadebiutować na rynku - dobrze widzieć, że jakiemuś zespołowi udało się osiągnąć coś tak wyjątkowego.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fallout | Bethesda Softworks
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy