Fallout 76 pozwoli zbudować gorzelnię
Pomimo katastrofalnego przyjęcia i mnóstwa błędów, twórcy Fallout 76 nie porzucają produkcji i tworzą nowe treści. Na marzec zaplanowano nawet większe rozszerzenie - Wild Appalachia. Jedną z najważniejszych atrakcji dodatku będzie nowy system rzemieślniczy - warzenia oraz destylacja.
Nowość rozpocznie się wraz z zadaniem o wielce kreatywnej nazwie "Nukabimber daje w palnik", dostępnego w okolicach uniwersytetu Vault-Tec, w ramach potwierdzenia tezy, że "w akademikach najlepiej się pije", jak śpiewał polski klasyk już kilkanaście lat temu, w 2000 roku.
Stanowisko browarnicze to pracownia, którą gracze nauczą się budować właśnie podczas wspomnianego zadania. Można je umieścić w naszym C.A.M.P.-ie i użyć, by wytworzyć szereg napojów dla dorosłych - piw, drinków, win i mocnych alkoholi. Brzmi interesująco.
Niektóre napoje, takie jak wina i mocne alkohole, wymagają dodatkowego czasu fermentacji, zanim będzie je można podać. Ich efekty staną się jednak tym potężniejsze, im dłużej pozwolimy im fermentować. Zestaw efektów specjalnych zależy właśnie od rodzaju przygotowanego napoju.
Dla przykładu, Petardziana Whiskey to dwie wersje: świeża oraz klasyczna. Jeśli napijemy się tej pierwszej, nasze ataki wręcz wywołują samozapłon, zadający obrażenia zarówno tobie, jak i napastnikom. Odsłona klasyczna doda ogień także do broni palnej.
Idąc dalej, piwo Chmielowy Myśliwy wprowadzi zwiększoną stabilność lunety i obrażenia w walce ze zwierzętami, ale zmniejszony celność VATS. Są też drinki: Tequila Sunrise z krwią kleszcza brzmi smacznie, ale sprawi, że celne ataki wręcz mogą wywołać u naszej postaci chorobę.