Fallout 4 na PlayStation 4 z obsługą modów jeszcze w tym tygodniu
Bethesda ujawnili, że Fallout 4 w wersji na PlayStation 4 w ciągu najbliższych dni otrzyma opcję obsługi stworzonych przez fanów modów.
Na oficjalnym profilu firmy w serwisie Twitter opublikowano wpis, w którym poinformowano, że jeszcze w tym tygodniu zostanie opublikowany patch do gry o numerze 1.8. Łatka nie tylko naprawi mniejsze oraz większe błędy, ale także przyniesie ze sobą obsługę modyfikacji na PS4.
Oczywiście nie obędzie się bez pewnych ograniczeń. Przede wszystkim, maksymalny rozmiar publikowanych modów nie może przekroczyć 900 megabajtów. Dodatkowo nie mogą korzystać z zewnętrznych elementów graficznych, a tylko tych dołączonych do podstawowej wersji produkcji.
Do niedawna pojawienie się na PlayStation 4 modyfikacji do Fallouta 4 nie było pewne. Plany udostępnienia posiadaczom konsoli stworzonych przez graczy programów - również do innego tytułu Bethesdy, odświeżonego Skyrima - ogłoszono już kilka miesięcy temu, ale na przeszkodzie stanęło samo Sony.
Koncern nie wyraził bowiem zgody na zaimplementowanie modów na swojej platformie. Ostatecznie jednak firma się ugięła i udało się osiągnąć porozumienie, o czym poinformowano na początku października.
Warto zaznaczyć, że łatka 1.8 nie tylko wprowadzi obsługę modyfikacji, ale też dostosuje Fallouta 4 do PS4 Pro. Na mocniejszym modelu konsoli produkcja będzie mogła być wyświetlana w rozdzielczości 4K oraz otrzyma kilka dodatkowych opcji graficznych.