Everywhere – nowa gra byłego producenta GTA zbliża się do beta testów

Leslie Benzies, były producent GTA, powraca z nowym projektem - Everywhere. To innowacyjna gra, która umożliwi tworzenie i remiksowanie gier bez konieczności kodowania. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, wejdzie w fazę zamkniętej bety 18 czerwca.

W skrócie:

  • Everywhere wejdzie w fazę zamkniętej bety 18 czerwca - ogłosiło studio Build a Rocket Boy.
  • Everywhere to projekt byłego producenta GTA, Lesliego Benziesa.
  • Beta będzie dostępna tylko na PC, a zapisać się można na stronie Everywhere.

Nowy projekt Lesliego Benziesa, byłego producenta GTA, o nazwie Everywhere powoli zbliża się do premiery. W przyszłym tygodniu - a dokładnie 18 czerwca - przejdzie do fazy zamkniętej bety. Udział w niej będzie można wziąć tylko na PC. Każdy zainteresowany musi wcześniej wypełnić formularz na oficjalnej stronie projektu.

Reklama

Everywhere to narzędzie niewymagające kodowania, stworzone z myślą o aspirujących twórcach gier. Pozwoli na budowanie, remiksowanie i dzielenie się doświadczeniami z innymi członkami społeczności. Podobnie jak Dreams od Media Molecule, jego celem będzie demokratyzacja w dziedzinie tworzenia gier. Każdy, bez względu na umiejętności programistyczne, będzie mógł w nim tworzyć kreatywne projekty, a następnie dzielić się nimi ze społecznością.

Benzies podkreśla, że Everywhere nie wymaga od użytkowników umiejętności programowania. Innowacyjny system Stamp umożliwia twórcom wybieranie, ponowne używanie i remiksowanie treści stworzonych przez społeczność, dzięki czemu prototypowanie staje się szybsze. Benzies wyraża entuzjazm wobec możliwości, jakie daje Everywhere, i nie może się doczekać, co zbuduje społeczność graczy.

Projekt jest napędzany darmowym zestawem narzędzi o nazwie Arcadia, który zawiera narzędzia do budowania, system samopublikowania oraz bibliotekę zasobów. Wirtualne przedmioty, takie jak rekwizyty, wrogowie, zagadki czy całe poziomy, są znane jako stampy. Można je udostępniać innym użytkownikom do edycji i przekształcania, tak aby można było wymyślać dla nich odmienne zastosowania. To rozwiązanie pozwoli uniknąć problemów w początkowej fazie projektu. Autorzy, zamiast ślęczeć nad "pustą kartką", będą mogli wykorzystać gotowe elementy, aby nadać projektowi pęd.

Pomimo dużego zainteresowania projektem, studio Build a Rocket Boy, doświadczyło w tym roku zwolnień. Przedstawiciele tłumaczyli to tym, że firma potrzebuje bardziej elastycznego zespołu, aby sprostać wymaganiom. Dla graczy najważniejsze jest to, że prace nad Everywhere wciąż trwają i że najwyraźniej zmierzają ku szczęśliwemu zakończeniu.

Leslie Benzies to szkocki producent gier wideo, który zdobył sławę jako prezes w Rockstar North. Benzies był głównym producentem serii Grand Theft Auto. Pracował nad Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City oraz Grand Theft Auto 5. Po opuszczeniu Rockstar North w 2016 roku założył własne studio - Build a Rocket Boy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Grand Theft Auto | GTA 5
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy