Electronic Arts – jak pracownicy pomagają w dobie epidemii COVID-19?

Jak w dobie pandemii radzą sobie pracownicy Electronic Arts, jak i sama firma?

W Kanadzie zespoły EA postanowiły przekazać zapas środków higieny osobistej szpitalowi w Vancouver. Prócz tego zespół zapewnił wsparcie dla banków żywności w Edmonton i Quebecu.

Szwedzkie zespoły zebrały zapasy płynów do dezynfekcji i masek, które zostały przekazane szpitalowi w Sztokholmie. W Stanach Zjednoczonych zespoły z Austin zorganizowały wirtualny dysk żywnościowy, a w Redwood Shores przekazali ponad 8000 dolarów żywności dla lokalnych organizacji charytatywnych.

Aktywnie pomagają również zespoły pracujące przy ligach i organizacjach związanych z takimi tytułami jak FIFA, Madden czy Apex Legends, w którym zorganizowano specjalny turniej i zebrano 250 tysięcy dolarów dla Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.

Reklama

Pomysły lokalnych zespołów zostały wsparte przez zarząd Electronic Arts, który postanowił przekazać co najmniej 2 miliony dolarów na cel walki z koronawirusem (COVID-19) na całym świecie. Wszystko za sprawą firmowego programu charytatywnego, w ramach którego pracownicy wybierają ważne dla nich osobiście działania potrzebujące wpłat pieniężnych.

Prowadzona jest globalna kampania Stay Home, Play Together, w ramach której EA zachęca graczy do zostania w domu i grania w uwielbianie wśród fanów tytuły takie jak FIFA, Apex Legends czy The Sims. W ramach tej inicjatywy zespół Apex Legends Global Series ogłosił, że przekształca zaplanowane turnieje w wersje online i zwiększa ilość transmisji. EA SPORTS FIFA stało się oficjalnym partnerem Copa90, której gospodarzem będzie Rio Ferdinand, była gwiazda Ligii Mistrzów. Seria wydarzeń Copa90 zgromadzi największe nazwiska w dziedzinie sportu i rozrywki w ramach meczy w FIFA, gdzie na każdy z nich zostanie przekazana darowizna na rzecz wybranej organizacji charytatywnej wspierające działania pomocowe w aktualnej sytuacji. 

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy