Electronic Arts: 6-8 nowych marek w planach. Koniec odcinania kuponów?

Być może najbliższe lata będą dla Electronic Arts okresem innowacji.

Wydawca - uznawany za jednego z najbardziej łakomych odcinaczy kuponów w branży - ma firmować w przyszłości sześć do ośmiu nowych marek.

"Pracujemy nad nowym Mirror's Edge i mimo że nie jest to nowa marka, przywracamy ją w zupełnie nowym stylu. Tworzymy Star Wars Battlefront, który dla nas jest nową marką, choć technicznie nią nie jest" - powiedział Patrick Soderlund, szef EA Games.

"Trwają prace nad sześcioma do ośmiu nowych marek. Dzień, w ktorym przestaniemy je tworzyć, będzie dniem naszej zapaści. Musimy napędzać nowe pomysły i pokonywać granice kreatywności" - dodał Soderlund.

Kto pobawi się w wizjonera i spróbuje przewidzieć, co się gotuje w siedzibach EA?

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts | Mirror's Edge
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy