Reklama

Elden Ring - nowe wieści na temat nowej gry twórców Dark Souls

​Premiera najnowszej produkcji studia From Software coraz bliżej. Twórcy podali sporo nowych szczegółów na temat gry podczas targów Gamescom.

Elden Ring to wymagająca gra RPG, osadzona w otwartym świecie, opracowana przy współpracy między From Software a pisarzem George'em R.R. Martinem (tak, tym odpowiedzialnym za książkową "Grę o tron"). Jej premierę zaplanowano na 21 stycznia, na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz Xbox One. Podczas targów Gamescom dowiedzieliśmy się wielu nowych rzeczy o rozgrywce.

From Software poinformowało między innymi, że w Elden Ring będziemy się przemieszczać pomiędzy centralną lokacją, zwaną Overworld, a połączonymi z nią, wielopoziomowymi obszarami (biomami) o zróżnicowanym krajobrazie i występującym na nich bestiariuszu. Świat będzie żywszy i bardziej barwny niż te, które przemierzaliśmy w Dark Souls oraz Bloodborne, a w fabule większą rolę niż we wcześniejszych produkcjach studia odegrają postacie.

Reklama

Podobnie jak Sekiro: Shadows Die Twice, Elden Ring pozwoli na spersonalizowanie naszego bohatera (a może bohaterki?). Z przeciwnikami będziemy walczyć, wykorzystując zarówno broń białą, magię, jak i zaklięcia. Ponadto do pomocy przyzwiemy duchowych towarzyszy, którymi pokieruje sztuczna inteligencja i których będziemy z czasem rozwijać. Autorzy uspokajają jednak, że występowanie tych kompanów nie obniży poziomu trudności. Jednocześnie zapowiadają, że Elden Ring będzie bardziej przystępną grą dla nowicjuszy niż Bloodborne, Dark Souls i Sekiro. Być może pojawi się opcja stopniowania poziomu trudności albo dodatkowy tryb dla mniej doświadczonych graczy?

Po świecie Elden Ring będziemy się poruszać na nogach, a także na grzbiecie wierzchowca, którego - co ciekawe - wykorzystamy także w walkach. Podczas podróżowania wykorzystamy mapę z oznaczonymi istotnymi miejscami, na której dodamy także nasze własne znaczniki. Autorzy zapowiadają także fragmenty, podczas których będzie się można skradać zamiast walczyć.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Elden Ring

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy