Elden Ring najczęściej dodawaną do listy życzeń grą na Steam

​Wyraźnie widać, jak duży hype rośnie wokół Elden Ring. Gracze już nie mogą doczekać się najnowszej gry od studia FromSoftware. Najnowsze "soulsy" wyprzedziły nawet Dying Light 2.

Do premiery Elden Ring zostało już nieco ponad miesiąc. 24 lutego po raz kolejny będziemy mogli oglądać ekran z napisem "NIE ŻYJESZ". Fora internetowe kipią, na YouTube pojawiają się coraz to nowe przecieki, pokazujące nowych przeciwników i kreator postaci. Zdaje się, że obecnie jest to najbardziej wyczekiwana gra 2022 roku. Dowodem na popularność gry niech będzie to, że długo zajmujący pierwsze miejsce na Dying Light 2 musiał ustąpić najnowszej grze Japończyków. Teraz to Elden Ring znajduje się na szczycie listy życzeń Steam.

Reklama

To dość niespodziewana sprawa. Elden Ring do tej pory nie zajmował żadnego znaczącego miejsca na ów liście. Czołowe miejsce (co warto podkreślić - od dnia premiery Cyberpunk 2077) utrzymywała gra także polskiego studia - Dying Light 2.

Olbrzymie zainteresowanie Elden Ring

Valve nie podaje dokładnej liczby graczy,  która dodała obie gry do listy życzeń. Takie informacje można jednak znaleźć na SteamDB. Według bazy danych Elden Ring odnotował gwałtowny wzrost w ciągu ostatnich kilku dni i zyskał prawie 10 000 zainteresowanych graczy na przestrzeni ostatniego tygodnia. Dla porównania Dying Light 2 zyskał blisko 3 000 graczy. W sumie Elden Ring znajduje się na 273 000 list życzeń, a Dying Light 2 na 251 000.

Nie do końca wiadomo, co spowodowało tak znaczny wzrost zainteresowania. Być może sprawiły to najnowsze informacje i przecieki o grze. A może związane jest to z głodem premier. 2022 rok nie był zbyt obfitujący w naprawdę duże gry. Z drugiej strony FromSoftware słynie z dostarczania bardzo dobrej jakości rozrywki i - wg doniesień osób, które grały w najnowsze dzieło - Elden Ring utrzyma ten trend.

Elden Ring pojawi się 25 lutego na wszystkich popularnych platformach: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S/X.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama