E3 2021 w pigułce - wszystkie najważniejsze wydarzenia

​Kurz już opadł, ale emocje nie do końca. Czas uporządkować wszystkie najważniejsze informacje, które najwięksi producenci i wydawcy gier wideo przedstawili podczas największej branżowej imprezy - E3.

Tegoroczna edycja targów była wyjątkowa, ponieważ w całości odbyła się w sieci (rzecz jasna, z powodu pandemii koronawirusa). Jednak umówmy się, że do tej pory prawie wszyscy gracze śledzili ich przebieg właśnie w taki sposób (tylko garstka wybierała się do Los Angeles, by osobiście odwiedzić stanowiska rozstawione w przepastnych halach Convention Center), więc nowa formuła nie robiła im chyba żadnej różnicy.

Żadnej różnicy nie dostrzegliśmy także w jakości zorganizowanych konferencji. Każdy, kto pojawił się na E3, postarał się o jak najbardziej efektowną prezentację tworzonych gier. Niektórym wyszło to lepiej, innym gorzej, ale generalna ocena targów może być w mojej opinii tylko pozytywna. No, ale dobrze, przejdźmy do rzeczy, czyli do podsumowania tego, co - okiem naszej redakcji - zasłużyło na szczególną uwagę. Poniżej E3 2021 w pigułce.

Reklama

From Software prezentuje Elden Ring, wyczekiwanego soulsike'a, tworzonego przy współpracy z George'em R.R. Martinem. Gra ukaże się w styczniu przyszłego roku.

Metal Slug Tactics to ciekawe połączenie w stylu retro. Znana seria zręcznościówek doczeka się spin-offa łączącego znane doskonale elementy z rozgrywką w stylu... XCOM.

Ubisoft zapowiada i prezentuje Rainbow Six: Extraction, sieciową grę akcji, która do sprzedaży trafi 21 września, na wszystkich wiodących platformach.

Podczas pierwszej prezentacji Avatar: Frontiers of Pandora dowiadujemy się, że produkcja będzie trzecioosobową grą akcji w otwartym świecie oraz że trafi na PC, PlayStation 5 oraz Xboksy Series X|S w przyszłym roku.

Battlefield 6 - a od teraz już Battlefield 2042 - w końcu zaprezentowany. Electronic Arts rezygnuje z single playera i koncentruje się na rozgrywce sieciowej. Premiera: 22 października.

Just Dance 2022 to kolejna odsłona znanej tanecznej serii. Poza nowym zwiastunem Ubisoft przedstawia datę premiery - 4 listopada 2022 roku.

Assassin's Creed: Valhalla - Oblężenie Paryża ukaże się latem tego roku. Gra otrzyma ponadto darmowy tryb edukacyjny Discovery Tour (podobnie jak Assassin's Creed: Origins i Assassin's Creed: Odyssey).

Electronic Arts ogłasza nowe rozszerzenie do The Sims 4, zatytułowane The Sims 4: Wiejska sielanka. W dodatku przeniesiemy się na wieś.

Microsoft przedstawia harmonogram wydawniczy dla Xbox Game Pass. 18 nowych gier jeszcze w tym roku i kolejnych 13 w przyszłym. W tym największe przeboje tworzone przez Xbox Game Studios.

Microsoft prezentuje pierwszy zwiastun Starfielda. Kosmiczna odyseja twórców Fallouta i The Elder Scrolls trafi na PC i Xboksy w przyszłym roku.

Halo Infinite wygląda coraz lepiej. Opublikowano nowy zwiastun z elementami multiplayera. Moduł sieciowy będzie działał w modelu free-to-play.

STALKER 2: Heart of Chernobyl zaprezentowany na długim gameplayu. Gra powstaje wyłącznie z myślą o PC oraz Xboksach Series X|S. Premiera: 28 kwietnia 2022 roku.

Forza Horizon 5 zapowiedziana, Microsoft pokazuje pierwszy fragment rozgrywki. Akcja nowej "ścigałki" rozegra się w Meksyku. Premiera tylko na nowej generacji, 9 listopada.

Back 4 Blood - duchowy następca Left 4 Dead (zresztą tych samych twórców) - coraz bliżej. 5 sierpnia początek beta testów, 12 października premiera.

Resident Evil Village doczeka się kontynuacji w ramach dodatku, a sieciowy Resident Evil Re: Verse będzie miał premierę w lipcu.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 na nowym zwiastunie i z datą premiery. Do królestwa Hyrule przeniesiemy się ponownie w przyszłym roku. Oczywiście tylko na Switchu.

Nintendo zapowiada Metroid Dread, sequel popularnej serii, niewymagający znajomości poprzednich odsłon. Efektowna platformówka w stylu metroidvania trafi do sklepów 8 października, tylko na Switcha.

Tony Hawk's Pro Skater 1+2 - doceniony remake kultowej gry o jeździe na deskorolce - trafi na Switcha.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama