E3 2017: Które z materiałów wideo oglądano najczęściej?
Analitycy YouTube'a pokusili się o podsumowanie targów i o wskazanie ich zwycięzcy. Największe zainteresowanie wygenerowała gra Star Wars Battlefront II, której targowy trailer doczekał się dotychczas 9,5 mln odsłon. Drugie miejsce zajęło Super Mario Odyssey.
Pełna lista (wraz z liczbami wyświetleń, pamiętajcie jednak, że mowa o stanie z dnia 14.06.2017, a od tego czasu oglądalność nieco wzrosła) prezentuje się tak:
- Star Wars Battlefront 2: Official Gameplay Trailer - 7,9 mln
- Super Mario Odyssey - Game Trailer - Nintendo E3 2017 - 5,5 mln
- Marvel's Spider-Man (PS4) 2017 E3 Gameplay - 4,5 mln
- FIFA 18 | THE JOURNEY: HUNTER RETURNS | OFFICIAL TEASER TRAILER - 4 mln
- Need for Speed Payback Official Gameplay Trailer - 3,4 mln
- Official Call of Duty®: WWII - Multiplayer Reveal Trailer - 3,3 mln
- Forza Motorsport 7 - E3 2017 - 4K Announce Trailer - 3,1 mln
- Mario + Rabbids Kingdom Battle: E3 2017 Announcement Trailer | Ubisoft [US] - 3 mln
- South Park: The Fractured But Whole: E3 2017 Official Trailer - Time to Take a Stand | Ubisoft [US] - 2,7 mln
- Assassin's Creed Origins: E3 2017 Gameplay Trailer [4K] | Ubisoft [US] - 2,6 mln
Lista przedstawia się trochę inaczej, gdy bierzemy na ruszt nie pojedyncze trailery, ale wszystkie opublikowane materiały (zwiastuny, fragmenty rozgrywki, filmy wrzucane przez fanów i przedstawicieli mediów). Na takim bardziej holistycznym podejściu zdecydowanie zyskują tytuły z katalogu EA.