Dziennik deweloperski Two Point Hospital – co zrobić, aby gra miała charakter
W najnowszym dzienniku deweloperskim gry Two Point Hospital Ben Huskin, Lead Designer oraz Chris Knott - Lead Animator, przedstawiają wszystkie niuanse związane z interakcją postaci w grze, dzięki której tworzony przez nich szpital tętni życiem.
Każda mała osoba w szpitalu z gry Two Point Hospital ma swój zestaw cech charakteru, który tworzy unikalne osobowości postaci. Dzięki temu zabiegowi można uzyskać niemal nieskończoną liczbę możliwych scenariuszy każdej sytuacji. Gracze będą musieli wziąć bowiem charakter pacjenta pod uwagę, aby zapewnić mu dobrą opiekę i płynne działanie swojego szpitala. Jeżeli tego nie zrobią, to wkrótce ich szpital szybko zmieni się w... cyrk - na kółkach!
Więcej informacji o grze można znaleźć na stronie www.twopointhospital.com, na której można zapisać się też na ‘Hospital Pass’. Wszyscy subskrybenci otrzymają niezaprzeczalnie najlepszy darmowy przedmiot w grze: Złoty Sedes.