Dzięki nowemu Unreal Engine wygląd twarzy w grach będzie bardziej realistyczny
Nowe rozwiązania w Unreal Engine 4.5 pozwalają twórcom gier zaimplementować bardziej realistyczny wygląd twarzy oraz skóry. Całość wygląda teraz o wiele naturalniej.
Specjalne efekty świetlne sprawiają, iż skóra zdaje się być bardziej miękka, lekko rozmyta, wpadająca w naturalne dla człowieka kolory. W przeciwieństwie do poprzednich rozwiązań technicznych, przy użyciu Unreal Engine 4.5 nie będziemy już oglądać, tak mocno chropowatej oraz nienaturalnie poszarpanej powierzchni ciała.
Nowe rozwiązanie nie ograniczają się jednak tylko do tego. Jak twierdzą twórcy silnika, dzięki temu będzie można także wpłynąć na wygląd innych przedmiotów, na przykład świec albo liści.
Oczywiście, nowe efekty świetlne będą miały także swoje zastosowanie przy przedstawianiu bardziej autentycznych cieni, szczególnie w sytuacjach, gdzie oświetlenie będzie odgrywać dużą rolę.
Wraz z Unreal Engine 4.5 deweloperzy otrzymają narzędzie, które pozwoli tworzyć bardziej realistyczne zachody słońca czy też dynamiczne cienie. Wszyscy gracze powinni być usatysfakcjonowani kierunkiem zmian.