Dying Light 2 z trzema trybami graficznymi na Xbox Series X
Najnowszy zwiastun Dying Light 2 przedstawia trzy różne tryby graficzne, dostępne dla graczy w wersji gry na Xbox Series X.
Po paru przygodach i opóźnieniach Dying Light 2 szykuje się do skoku. Nie byle jakiego, bo ta oparta na parkourze i eliminowaniu zombie gra, zadebiutuje już 4 lutego. Jak zapowiadają sami twórcy, pełne poznanie gry zajmie graczom aż 500 godzin w co najmniej kilku podejściach.
Oprócz olbrzymiej ilości treści, Dying Light 2 ma zostać wypuszczone ze sporą ilością opcji wpływających na jej wizualną stronę. Gracze PC oczywiście będą mieli tu największe pole do popisu, ale posiadacze Xboxów Series X także pobawią się ustawieniami graficznymi. Wciąż nie do końca wiadomo dlaczego wersja na amerykańską konsolę jest prawie dwukrotnie większa niż ta na PlayStation 5.
W najnowszym zwiastunie Dying Light 2 Techland przedstawia kilka minut szczegółowych informacji na temat trzech różnych trybów wizualnych, z których gracze Xbox Series X mogą wybierać. Sam zwiastun jest niemal identyczny z tym, który prezentował ustawienia graficzne na konsolę Sony. Standardowo dostaniemy wybór między jakością a wydajnością.
Zgodnie z oczekiwaniami gracze Dying Light 2 mogą wybierać spośród trybu rozdzielczości, trybu jakości lub trybu wydajności. Tryb rozdzielczości celuje w 30 klatek na sekundę, jednocześnie promując rozdzielczość 4K. Tryb jakości również celuje w 30 klatek na sekundę i zapewnia ray tracing. Ostatni z trybów - wydajności rezygnuje z fajerwerków graficznych i stałej rozdzielczości na rzecz zapewnienia płynnej rozgrywki w 60 klatkach na sekundę.
Techland ogłosił również, że Dying Light 2 otrzyma co najmniej 5 lat wsparcia po premierze. Możemy się więc spodziewać fabularnych DLC, nowych lokacji, przedmiotów do zdobycia i wyzwań.
Dying Light 2 zostanie wydany 4 lutego 2022 roku na PC, PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox One i Xbox Series X.