Dying Light 2: Techland powiększa zespół odpowiedzialny za grę

​Techland poinformował o dołączeniu do zespołu trójki nowych pracowników. Anna Kubica została Senior Brand Managerem, Dmitry Martirosyan objął stanowisko Business Development Directora, a Katarzyna Lisiecka została PR Directorem. Techland awansował także kilkoro członków zespołu - w tym Katarzynę Tarnacką, która od 9 lat jest związana z firmą.

Anna Kubica odpowiada za zarządzanie marką gry Dying Light 2, nad którą Techland obecnie pracuje. Specjalizuje się w budowaniu lokalnych strategii marketingowych, a także w zarządzaniu działaniami trade-marketingowymi i w organizowaniu wydarzeń branżowych. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. współpracując przez 5 lat z firmą Ubisoft, gdzie początkowo pełniła obowiązki Trade Marketing Managera. Po awansie na Brand Marketing Managera opiekowała się takimi grami jak Watch Dogs, South Park czy Just Dance.

Dmitry Martirosyan odpowiada w Techlandzie za międzynarodową dystrybucję i sprzedaż produktów. Objął także nadzór nad współpracą z partnerami biznesowymi, rynkami cyfrowymi oraz inicjatywami trade-marketingowymi. Znaczna część jego kariery związana jest z branżą technologiczną. Przez blisko 11 lat pracował w Blizzard Entertainment, gdzie jako Territory Manager odpowiadał za współpracę międzynarodową - początkowo na rynkach wschodnich, następnie w Europie Środkowej i Wschodniej. Posiada także doświadczenie w budowaniu strategii i w zarządzaniu projektami na rynkach międzynarodowych.

Reklama

Katarzyna Lisiecka od 7 lat rozwija karierę zawodową w branży gier. Współpracowała z takimi firmami jak Huuuge Games czy All in! Games. Posiada doświadczenie w budowaniu i realizowaniu strategii PR, a także w tworzeniu działu PR od podstaw. W Techlandzie jest odpowiedzialna za komunikację produktową i korporacyjną. Koordynuje także realizację PR-owych założeń kampanii marketingowej gry Dying Light 2.

Techland awansował kilkoro członków zespołu odpowiedzialnego za proces developmentu Dying Light 2. Od maja 2021 roku Katarzyna Tarnacka pełni rolę Environment Art Director, przejmując opiekę nad artystyczną wizją gry w aspekcie środowiska. Swoją przygodę z Techlandem zaczęła 9 lat temu, jako Concept Artist w Dying Light. Stopniowo rozwijała się w roli Level Artist (przy takich projektach jak Dying Light: The Following czy Dead Island: Definitive Edition), by w 2019 roku objąć rolę Lead Environment Concept Artist.

Awansowali także Katarzyna Bech, która pełni obecnie rolę Lead Character Arist; Maciej Błażejczyk, który został Lead Level Artist; Bartosz Januszkiewicz, który pracuje obecnie jako Lead 3D Artist oraz Iwo Widuliński, który objął stanowisko Lead Concept Artist.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy