Reklama

Dying Light 2 Stay Human: Techland ujawnia plany na targi Gamescom

Trzeci odcinek serii online pojawi się w nowej formie - wyłącznie podczas targów Gamescom.

Techland zapowiedział trzeci odcinek Dying 2 Know (D2K) - gamescom Edition, swojej serii wydarzeń online podczas których prezentowane są nowe, niedostępne nigdzie indziej informacje z gry Dying Light 2 Stay Human. Podczas specjalnego odcinka, transmitowanego przez gamescom Studio we współpracy z IGN, prowadzący Tymon Smektała - Lead Game Designer w Techlandzie - oraz inni deweloperzy ujawnią nowe szczegóły dotyczące parkouru oraz walki.

W trakcie wydarzenia pokazany zostanie także najnowszy zwiastun rozgrywki. Transmisja rozpocznie się w czwartek 26 sierpnia o godzinie 20:00 CEST. Parkour to kluczowy element Dying Light 2 Stay Human. Nadchodzący odcinek pokaże, jak kreatywnie gracze będą mogli z niego korzystać, również podczas walki, co mocno urozmaici rozgrywkę. Co więcej, deweloperzy opowiedzą, jak powstawał zaawansowany system poruszania się w świecie Dying Light 2.

Reklama

W nowym odcinku D2K gracze będą mogli przekonać się także, że nie tylko ręce i nogi Aidena mogą być potężną bronią. Developerzy Techlandu przedstawią imponujący arsenał śmiercionośnych narzędzi, które pozwolą przetrwać w walce przeciwko zainfekowanym i z ludźmi. W odcinku ujawnione zostaną również inspiracje stojące za bronią w grze, wyjaśniony zostanie system frakcji, dodatkowo parkour i walka zostaną przedstawione w liczbach.

Dying 2 Know gamescom Edition przybliży też różnice pomiędzy walką z zainfekowanymi i ludźmi, wraz z kolejnymi szczegółami na temat wciągającego i kreatywnego systemu walki. Techland przedstawi również nowe informacje na temat centrum społecznościowego TechlandGG (Gamers and Goodies) oraz nadchodzącego konkursu UGC cosplay.

Jak zapewniają twórcy Dying Light 2 Stay Human, wydawana przez Techland, ukaże się 7 grudnia na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S. Zamówienia przedpremierowe można składać na oficjalnej stronie gry.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama