Dying Light 2 Stay Human – co jeszcze czeka na graczy tej jesieni i zimy?

Techland ujawnia informacje o nadchodzącej, darmowej zawartości, która jeszcze w tym roku zostanie oddana w ręce fanów Dying Light 2 Stay Human.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy gracze mogą spodziewać się pojawienia zupełnie świeżej i różnorodnej zawartości. Między innymi nowych misji i aktywności, chociażby takich jak "Atak na wieżę" w trybie kooperacji, co stanowi bezpośrednią odpowiedź na prośby społeczności o wprowadzenie raidów typu dungeon.  

Do gry zawitają również kolejne warianty wrogów, mechanika naprawy broni, więcej darmowych strojów oraz możliwość korzystania z noży i broni drzewcowej, co jest już w trakcie rozwoju. Na koniec coś naprawdę dużego - by dać graczom jeszcze więcej narzędzi i swobody w walce z żądnymi krwi przeciwnikami, Techland wprowadzi do Dying Light 2 Stay Human broń palną, co otworzy zupełnie nowe kierunki w sztuce eksterminacji wrogów.

Reklama

Kalendarz nadchodzących zmian nie byłby kompletny bez zapowiedzi kolejnych crossoverów i specjalnych wydarzeń w grze. W październiku Villedor nawiedzą krwiożercze wampiry z Vampire: The Masquerade, co poprowadzić wszystkich ku mrocznemu klimatowi zbliżającego się wielkimi krokami Halloween. Gracze mogą spodziewać się również crossovera z For Honor od Ubisoftu, a rok zakończony zostanie zimowymi obchodami.

Deweloperzy cieszą się, że kierunek, w którym planują rozwijać Dying Light 2 Stay Human jest spójny z oczekiwaniami graczy. Przekonali się o tym chociażby za sprawą zgłoszeń nadesłanych przez program Pomysłów Społeczności. Dzięki temu mogą nieprzerwanie pracować, tworząc unikalne i najbardziej rozbudowane doświadczenie wśród produkcji z zombiakami w roli głównej. Tym samym zapewniają, że doceniają wkład graczy i niezmiennie zależy im na słuchaniu głosu społeczności, gdyż pozostają wierni zobowiązaniu, które zakłada co najmniej 5 lat popremierowego wsparcia dla gry.

Więcej szczegółów zostanie zaprezentowanych podczas specjalnej sesji AMA na Discordzie, która odbędzie się 26 września. Dyrektor marki Dying Light - Tymon Smektała - chętnie odpowie na pytania graczy.

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Dying Light 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy