Dying Light 2 ma działać nawet na słabszych pecetach

​Jeśli zamierzacie odpalić Dying Light 2: Stay Human na pececie, prawdopodobnie nie będziecie musieli go ulepszać. Nawet jeśli dysponujecie słabszym sprzętem.

Techland opublikował oficjalne wymagania sprzętowe Dying Light 2: Stay Human. Te minimalne wyglądają następująco:

  • Procesor: Intel Core i3-9100 lub AMD Ryzen 3 2300X
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti lub AMD Radeon RX 560
  • DirectX: wersja 11
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 60 GB (HDD)
  • System operacyjny: Windows 7

Z kolei zalecana konfiguracja wygląda tak:

Reklama
  • Procesor: Intel Core i5-8600K lub AMD Ryzen 5 3600X
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 2060 lub Radeon RX Vega 56
  • DirectX: wersja 11 lub 12
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Miejsce na dysku: 60 GB (SSD)
  • System operacyjny: Windows 10

Część graczy zaczęła mieć obawy, że aby zagrać w Dying Light 2: Stay Human w satysfakcjonującej liczbie klatek na sekundę, konieczny może być zakup nowego procesora i/lub mocniejszej karty graficznej. Jednak Techland uspokaja: gra będzie działać także na starszych pecetach.

Dying Light 2: Stay Human na budżetowym komputerze?

Okazuje się, że stanie się to możliwe dzięki wykorzystaniu technik Nvidia DLSS oraz AMD Fidelity FX Super Resolution. Jeden z pracowników Techlandu zwrócił na Twitterze uwagę na to, że w oficjalnych wymaganiach sprzętowych nie zostało to uwzględnione. A dzięki tym rozwiązaniom nawet na słabszych sprzętach gra powinna działać znośnie.

"Otrzymuję w tej sprawie sporo wiadomości, więc przypominam: Dying Light zaoferuje DLSS i FSR, a wymagania sprzętowe, które opublikowaliśmy, tego nie uwzględniają i stanowią na tę chwilę najpewniejszą opcję. Jednak na moim GeForcie RTX 3070 gra działa świetnie w 1440p i na wysokich ustawieniach, chociaż oficjalnie rekomendowaną kartą jest GeForce 3080" - czytamy na Twitterze.

Dying Light 2: Stay Human ukaże się już 4 lutego. Gra będzie dostępna nie tylko na PC, ale także na konsolach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 4 oraz Switch (w tym ostatnim przypadku rozgrywka będzie się odbywać w chmurze).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama