Domino's i Netflix serwują smakowitą niespodziankę dla fanów "Squid Game"
Co łączy smakowitą pizzę i mrożące krew w żyłach rozgrywki z hitowego serialu "Squid Game"? Odpowiedź jest prosta: Współpraca sieci Domino’s i Netflixa! Ta niecodzienna kooperacja przynosi fanom serialu szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody - rocznej subskrypcji na darmową pizzę. Jak do tego doszło? Przyjrzyjmy się bliżej tej niecodziennej kampanii marketingowej.
Fani serii "Squid Game" od teraz mogą w pełni zanurzyć się w świecie rywalizacji i emocji dzięki programowi Squid Game: The Experience. To swego rodzaju wydarzenie, które odbywa się w centrum handlowym Manhattan Mall w Nowym Jorku, przenosi uczestników do kultowych scen serialu. Chętni podejmują pięć wyzwań inspirowanych serialem, a wszystko to w atmosferze idealnie oddającej mroczny klimat koreańskiej produkcji.
Nie zapomniano również o klimatycznej stronie całej akcji. Po zakończeniu emocjonującej rywalizacji uczestnicy mogą odpocząć i delektować się smakołykami w nocnym koreańskim markecie.
Fajny event? Jednak spokojnie, bo to nie koniec atrakcji. 12 grudnia w trakcie wspomnianego wydarzenia sieć Domino's rozda specjalne nagrody - tym razem dla... przegranych.
Dzięki partnerstwu z Netflixem Domino's postanowiło przekuć porażkę w... sukces i to całkiem smaczny. Osoba z najniższym wynikiem w każdej grupie biorącej udział w rozgrywkach otrzyma wyjątkową nagrodę - darmową pizzę na cały rok. Prezent wydawany będzie w formie kart podarunkowych zapakowanych w eleganckie, tematyczne pudełko nawiązujące do popularnego "Wyzwania Dalgony".
W ramach kampanii promocyjnej Domino's wyprodukowało zabawne spoty reklamowe inspirowane kultowymi scenami z serialu. Wyobraźcie sobie dostawcę pizzy, który pojawia się w kluczowych momentach rozgrywek, jak "Czerwone światło, zielone światło" czy "Wyzwanie Dalgony", by uratować graczy przed... głodem. To kreatywne podejście do promocji, ale także ciekawy sposób na wzmocnienie więzi z fanami serialu.
Opisywana współpraca między Domino's a Netflixem to kolejny krok w udanej relacji obu firm. Wcześniej obie marki współpracowały przy okazji premiery czwartego sezonu "Stranger Things". Jednak rym razem skala jest nieco większa, Domino's posunęło się o krok dalej, tworząc niezapomniane przeżycia i wprowadzając ciekawe nagrody. Czy pizza na ratunek stanie się nowym trendem? Zapewne przekonamy się już niedługo. Tymczasem w oczekiwaniu na drugi sezon "Squid Game", który zadebiutuje w bibliotece Netflixa 26 grudnia, warto śledzić wydarzenia w Nowym Jorku i nie tylko - mamy wrażenie, że twórcy nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o promocję tego serialu.