Division: Edycja na PC gorsza przez... konsole

Pierwszych problemów deweloperów ciąg dalszy. Czy znowu rozpętają wojenkę pomiędzy podzielonymi obozami graczy?

Pełne wykorzystanie mocy pecetów byłoby zdaniem deweloperów "trochę nieuczciwe". Konsole pozwolą na grzebanie w opcjach graficznych a la PC. Będziemy mogli wyłączać efekty graficzne, by osiągać więcej klatek na sekundę.

Już wcześniej developerzy chwalili się, że na PS4 i XBO będziemy mogli się bawić anti-aliasingiem i aberracją chromatyczną - do listy doszły także ustawienia światła, które mają mieć widoczny wpływ na liczbę FPS-ów. Twórcy przyznali jednak jednocześnie, że konsole nieco "hamują" wersję pecetową.

Cytując ich słowa z nagrania dla Team Epiphany: "To, co nas cieszy w The Division, to że PC zawsze był dla nas osobną platformą. Musimy hamować trochę pecetową wersję ze względu na konsole - byłoby nieuczciwe, gdyby jakość obu wersji znacząco się od siebie różniła. Ale dobrze było mieć specjalny build tej gry dla pecetów".

Reklama

Nie jest to oczywiście dla was sygnał, by wyjąć w komentarzach widły i pochodnie - nie ma sensu. Niestety, taką mentalność ma praktycznie każdy developer AAA. Developerzy zresztą zaraz po tych słowach usiłowali się usprawiedliwić: "Naprawdę cieszę się, że popchnęliśmy pecetowy build tak daleko - jest tu znacznie więcej opcji dostosowanych do potrzeb gracza, niż na konsolach".

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Division
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy