Divinity: Grzech Pierworodny - sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione
Zbiórka kickstarterowa, która napędzi produkcję Divinity: Grzechu Pierworodnego, zakończyła się sukcesem twórców.
Zebrano upragnione 400 tysięcy dolarów, potwierdzono wersję na Maki i Linuksy, a poza tym przedstawiono nowe cele, które zostaną spełnione z osiąganiem kolejnych progów zbiórki. Co dalej? Pół miliona na koncie gry oznacza umieszczenie w grze domostwa gracza, położonego poza czasem i światem.
Jeśli uda się zebrać 650 tysięcy, wówczas do Divinity: Grzechu Pierworodnego zostanie wprowadzony system osobistych talentów i atutów, dzięki którym nasza postać stanie się jeszcze bardziej wyjątkowa. 800 tysięcy to z kolei nowi towarzysze o czarnym charakterze i głębszym rysie psychologicznym, własną historią itp.
Ostatni pułap to milion, czyli klucz do zaawansowanej mechaniki pogody, cyklu dnia i nocy oraz planu dnia enpeców, co wpłynie na całość rozgrywki - zachowanie ludzi, potworów czy nawet różne szkoły magii. Pojawił się także krótki materiał filmowy, z którego dowiecie się, jak wyglądają owcołaki, a twórcy dziękują wam za dodatkową pracę do wykonania.