Reklama

Destiny 2 wprowadza ulepszony crafting

​Jeśli graliście w najnowszy dodatek do Destiny 2, The Witch Queen, na pewno zauważyliście, że wprowadza on system tworzenia broni. Najnowsza łatka o numerze 4.0.0.4 sprawią, że jest to jeszcze łatwiejsze!

Po pobraniu najnowszej aktualizacji do Destiny 2 gracze będą mogli przechowywać więcej elementów w swoich ekwipunkach. Te elementy są używane przy tworzeniu broni, a każdy z nich odpowiada za inne wartości, o które wzbogacony zostanie oręż. Do tej pory gracze mogli przechowywać w ekwipunku tylko 250 jednostek. Łatka rozszerzyła kieszenie aż o 750 kolejnych.

Jest też niestety druga strona medalu. Bungie zapowiedziało, że rozszerzony limit będzie obowiązywał tylko podczas obecnego sezonu, a wszystkie elementy poza naturalnymi zostaną z niej usunięte. 

Reklama

Łatka obejmuje także szereg zmian w aktywnościach, interfejsie użytkownika, ekonomii oraz rozgrywce. Oto wszystkie zmiany, które wprowadza hotfix, wymienione na stronie Bungie:

AKTYWNOŚCI

Świat tronowy

  • Naprawiono błąd sieciowy, w wyniku którego zniszczalne Kruksy Piramidy w wielu aktywnościach powodowały desynchronizację pomiędzy klientem, a hostem, co stwarzało różne problemy i dezorientowało graczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przez krótką chwilę na mapie aktywny był trzeci ołtarz.

Gambit

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cechy Gambitu w PvP korzystały z wartości PvE.
  • Dokładniej mówiąc, Przysięga Eriany nie będzie już mogła zabijać przeciwników jednym strzałem, jeśli nie otrzymają oni obrażeń z innych źródeł.

Przysięga Ucznia

  • Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się niezamierzonego symbolu, gdy Rhulk podczas ataku trafił w otoczenie.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom zdobycie wpisu wiedzy, stając tylko przed jednym z dwóch symboli.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli strzelić w dowolny symbol i był on zaliczany jako symbol "zabójstwa" do odblokowania wpisu wiedzy.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom zakłócenie działań Opiekuna w trakcie zabijania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pomimo ukończenia potyczki z Opiekunem, gracze nie mogli kontynuować aktywności.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować miękką blokadę w potyczce z Rhulkiem, jeśli gracze przekazali Wysysają siłę podczas ostatniego odkładania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego chorągwie najazdu pozostawały wzniesione, jeśli gracze wznieśli je na początku potyczki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli zdobyć kilka wpisów wiedzy poprzez ponowne załadowanie punktu kontrolnego.

Kampania Królowa-Wiedźma

  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na uniknięcie śmierci w misjach legendarnej kampanii poprzez opuszczenie drużyny ogniowej, a następnie ponowne dołączenie do niej.
  • Gracze, którzy przystąpią do gry w trakcie trwania misji, będą teraz musieli zostać ożywieni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego u niewielkiej liczby graczy na mapie świata tronowego nie pojawiały się powtarzalne węzły kampanii Królowa-Wiedźma.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego stop Wstąpienia nie wyświetlał się wśród możliwych do zdobycia nagród na legendarnym poziomie misji "Duchy".

Pola bitewne PsiOps

  • Naprawiono błąd, który powodował nieregularne pojawianie się czempionów na Polach bitewnych PsiOps.

UI/UX

Ogólne

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty były nieprawidłowo podświetlone jako nowe, wpływając negatywnie na płynność gry.
  • Naprawiono błąd z ogólną płynnością gry, który mógł powodować zawieszanie lub spadek częstotliwości wyświetlania klatek podczas ładowania ekwipunku postaci.

USPRAWNIENIA

Ekonomia

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego koszt skupiania broni i pancerzy Gambitu był zbyt wysoki.
  • Koszt skupienia wynosi teraz 10 000 szt. migotu i 50 legendarnych odłamków.
  • Materiały miejsc docelowych Rahoola są teraz sprzedawane po pięć stosów za jeden legendarny odłamek, tak jak miało to miejsce u Pająka.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w grze nadal pojawiały się telemetrie broni.
  • Gracze mogą teraz bezpiecznie usunąć wszystkie telemetrie broni ze swoich ekwipunków, gdyż nie są już one potrzebne i nie będą używane w przyszłości.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postępy w zleceniu Straży Przedniej "Tym cięższy ich upadek" były zaliczane tylko w szturmach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dopalacz zadania katalizatora Omega niewystarczająco przyspieszał postępy (trzykrotnie zamiast czterokrotnie).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli wyposażyć emblematu "Wyższa prawda" legendarnej kampanii na platformach, na których nie posiadali dodatku Królowa-Wiedźma.
  • Gracze, którzy nie mogli odblokować lub zdobyć podklasy Światła, nie powinni mieć z tym już problemów.
  • Powiązane zadanie powinno znaleźć się w ich ekwipunku przy pierwszym wejściu na orbitę, o ile jest w nim na to zadanie miejsce.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego do postępów w Triumfie "Rytuał sezonu" wliczane były zabójstwa PvE spoza playlist Straży Przedniej.
  • Naprawiono błąd, który mógł blokować etapy zadania sezonowego, gdy gracz osiągnął limit danych psychogenicznych w ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nocne szturmy przyznawały niespójne premie do reputacji po osiągnięciu platynowego wyniku.
  • Niektóre szturmy będą teraz przyznawać więcej reputacji, a inne mniej.

Tworzenie broni

  • Zwiększono limit waluty w postaci elementów.
  • Więcej informacji na ten temat znajduje się w artykule "Tydzień w Bungie" z 17 marca 2022.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cecha Zręczne ręce miała nieprawidłowe wymagania.

Pieczęcie

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyposażenie tytułu Chwil Triumfu 2021. 

ROZGRYWKA
 
Broń

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego granatnik Wybuchowa osobowość miał nieprawidłową liczbę pocisków na minutę.
  • Uwaga! Na ekranie tworzenia broni wciąż będzie wyświetlana nieprawidłowa wartość pocisków na minutę. Zostanie to naprawione w jednej z przyszłych aktualizacji.
  • W rzeczywistości statystyki broni będą jednak prawidłowe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobienie Rozpaczy było odwrócone w drugą stronę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ataki Rozpaczą i Zerową linią świata nie działały poprawnie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wokół celownika podczas strzelania z biodra Osteostrzygą lub Prekursorem widoczny był zarys kwadratu.
  • Wszystkie glewie są teraz w pełni naładowane po czterech udanych trafieniach pociskami, zamiast po sześciu.

Pancerz

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego redukcja tempa odnawiania zdolności walki wręcz dla Zastawu grawitonowego była stosowana w aktywnościach PvE.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego egzotyczny Majestatyczny hełm Loreley Tytana mógł zużywać energię zdolności klasowej przy śmierci, nie tworząc przy tym plamy słonecznej (np. w przypadku otrzymania obrażeń, które całkowicie pozbawiają cię zdrowia, gdy wciąż masz osłony).
  • Gracze muszą zdobyć modyfikacje najazdu "Przysięga Ucznia", aby mogli je zastosować na pancerzu z tego najazdu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre pancerze nie wyświetlały się na ekranie Personalizacji wyglądu, nawet po ich odblokowaniu przy pomocy syntesplotu.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał nasycenie niektórych rzadkich zestawów pancerza.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego skupianie engramów umbralnych przyznawało czasem nieprawidłowy pancerz Czarownikom.

Zdolności

  • Bossowie nie otrzymują już dodatkowych obrażeń wręcz przy zamrożeniu stazą.
  • Barykada Bastion Tytana Wartownika otrzymuje teraz o 20% większe obrażenia od graczy.
  • Ta premia do obrażeń kumuluje się z innymi źródłami obrażeń nastawionymi na niszczenie umocnień, takimi jak cecha źródłowa "Przebijający oręż Häkke" czy pociski antybarierowe.
  • Cele z aktywną niewidzialnością próżniową pojawiają się teraz na radarze na 0,6 s co 3 sekundy do czasu, aż niewidzialność przestanie działać. Wciąż obowiązują pozostałe zasady widzialności na radarze (podwójny skok i sprint wywołują radar).
  • Uwaga: Po zapoznaniu się z opiniami i danymi z pierwszego tygodnia Prób w sezonie 16. chcieliśmy zająć się kilkoma nieprawidłowościami w podklasach Próżni 3.0.
  • Zmiany te obejmą wyłącznie PvP i nie będą mały wpływu a PvE.
  • Sądzimy, że obecna frustracja wynika po części z przewagi i zmniejszy się z czasem po wprowadzeniu innych podklas do systemu 3.0. Chcemy jednak zająć się tym, co możliwe przed kolejnym tygodniem Prób.
  • Jak zawsze będziemy śledzić wasze opinie i w razie potrzeby, wprowadzimy poprawki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego aspekt "Dziecko starych bogów" mógł zadawać obrażenia celom poprzez osłony zapewniające niewrażliwość.
  • Choć Dziecko nie zostanie ukarane, to teraz już to rozumie i szczerze przeprasza wszystkie cele, które uszkodziło pomimo ich niewrażliwości.
  • Jesteśmy wdzięczni, że mamy takie grzeczne dziecko, i jesteśmy z niego dumni.

PLATFORMY

PC

  • Naprawiono błędy krytyczne powodowane przez niektóre nakładki.
  • Dotyczy to m.in. MSI Afterburner oraz Razor Cortex.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy