Death Stranding z opcją dla miłośników filmów

​Nie od dzisiaj mówi się, że słynny producent Hideo Kojima powinien raczej zająć się reżyserią filmów niż projektowaniem gier wideo. Obecnie różnica zaciera się jednak coraz bardziej, więc Japończyk może łączyć oba rodzaje rozrywki, a jednym z przykładów takiego podejścia będzie Death Stranding.

Jak ujawnił deweloper na Twitterze, nadchodząca produkcja otrzyma opcję włączenia "bardzo niskiego" poziomu trudności, który przeznaczony będzie właśnie dla "fanów filmów", a więc dla mniej doświadczonych graczy, którzy chcą tylko zapoznać się z fabułą, nie przejmując się zbytnio rozgrywką.

"Zazwyczaj jest tylko niski poziom trudności, ale dodaliśmy też bardzo niski dla fanów filmów, ponieważ mamy prawdziwych aktorów, takich jak Norman [Reedus - dop. red.], Mads [Mikkelsen] czy Léa [Seydoux]" - napisał Kojima po tym, jak jego asystent ujawnił istnienie tego trybu rozgrywki.

Reklama

"Nawet Yano (Kenji Yano, prawdziwe nazwisko Hitori Nojima, zaprzyjaźniony scenarzysta - przyp. red.), który nigdy nie ukończył pierwszego poziomu Pac-Mana, był w stanie ukończyć grę na bardzo niskim poziomie trudności" - dodał producent oczekiwanego Death Stranding.

Death Stranding ukaże się 8 listopada, wyłącznie na PS4. Zajmiemy się odbudowywaniem Stanów Zjednoczonych, a obsada aktorska jest imponująca: Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Guillermo del Toro, Emily O'Brien, Troy Baker, Léa Seydoux, Lindsay Wagner...

Pomimo pewnych zauważalnych podobieństw do wcześniejszych dokonań słynnego Japończyka - jak zwłaszcza ostatniej odsłony serii Metal Gear Solid - twórca zapewnia, że nowy tytuł nie będzie skradanką. Choć główny bohater będzie mógł schować się przed przeciwnikami w krzakach.

"Jako Porter Bridges zajmiesz się budowaniem mostów łączących podzielone społeczeństwo, tworząc jednocześnie nowe związki - strandy - z graczami na całym świecie" - napisał Kojima na oficjalnym blogu PlayStation wkrótce po ujawnieniu jednego z trailerów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Death Stranding
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy