Dead Island: Trailer bije rekordy oglądalności
Opublikowany jakiś czas temu rewelacyjny zwiastun Dead Island narobił sporego zamieszania.
Trailer nowej produkcji Techlandu był bowiem jednym z najpopularniejszych filmików w internecie. Światowy wydawca gry, firma Deep Silver, podała kilka ciekawych statystyk związanych ze zwiastunem.
Oto najciekawsze statystyki związane z trailerem Dead Island:
- w ciągu niecałego tygodnia filmik udostępniło ponad 100 tysięcy osób na Facebooku;
- trailer został wyświetlony 2,7 miliona razy w serwisie YouTube, wciąż też znajduje się w rubryce "Najbardziej popularne";
- o zwiastunie wspomniały takie filmowe serwisy i magazyny, jak Variety, Ain't-It-Cool-News, Empire and SSFX Magazine. Pisały o nim również media niezwiązane z grami, takie jak The Guardian, czy The Independent;
- trailer Dead Island szybko stał się jednym z dziesięciu najpopularniejszych tematów na Twitterze, w sumie zaś pojawiło się blisko 3,2 miliona tweetów dotyczących filmiku;
- o zwiastunie na swoich Twitterach pisały takie sławne osoby, jak Simon Pegg (aktor z "Wysypu żywych trupów"), Zachary Levi z serialu "Chuck" ("To najprawdopodobniej najlepszy trailer, jaki kiedykolwiek widziałem"), raper Ice-T, Hideo Kojima oraz Graham Linehan, twórca brytyjskiego serialu "Magicy-technicy".
- o filmiku pisały również takie serwisy, jak L.A Times ("Czy to najlepszy trailer od lat?"), CBS News ("Czy zwiastun gry wideo może sprawić, że będziesz płakał jak dziecko?") i The New York Post ("Chciałbym odwiedzić Dead Island")".
Z sukcesu zwiastuna Dead Island zadowolona jest firma Deep Silver. Jak mówi jej przedstawiciel, Georg Larch: "Wiedzieliśmy, że mamy w tym trailerze coś unikalnego i jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnych opinii, które otrzymaliśmy po ujawnieniu Dead Island i jego zwiastuna. Oddaje nastrój, jakiego gracze doświadczą, gdy bohaterowie gry przybędą na wyspę, a raj wakacji w tropiku zmieni się nagle w piekło".
Poniżej słynny trailer gry Dead Island: