Darksiders 3 otrzymało "klasyczny" model walki
Gra akcji Darksiders 3 otrzymała nową aktualizację, wprowadzającą do produkcji między innymi nowy system walki, określany jako "klasyczny". To powinno przypaść do gustu tym bardziej doświadczonym fanom serii, ponieważ mamy do czynienia z modelem przypominającym poprzednie odsłony.
Główne zmiany przybliżające walkę do tej znanej z Darksider 1 oraz 2 to możliwość przerywania własnych ataków za pomocą przycisku uniku, a także opcja natychmiastowego korzystania z przedmiotów, bez dodatkowych animacji czy przerw. Powinno więc być nieco łatwiej i szybciej.
"Klasyczny tryb powinien być jak poprzednie tytuły Darksiders, pozwalając Furii anulować ataki za pomocą uniku oraz natychmiastowo korzystać z przedmiotów. Standardowy tryb to oryginalny model walki przygotowany dla Darksiders 3" - czytamy w oficjalnym komunikacie na Steamie.
Podejście zmienimy przy starcie nowej gry, ale nie musimy koniecznie rozpoczynać nowej kampanii, ponieważ możliwość zmiany jest dostępna także w opcjach, do wyboru w dowolnym momencie. "Nie ma to żadnego innego wpływu na poziom trudności czy osiągnięcia" - zapewniają twórcy.
Inne zmiany i nowości wprowadzone w łatce to między innymi lepsze wykrywanie krawędzi, by Furia nie spadała więcej w przepaść, jeśli wyraźnie widać, że może chwycić się skraju. Do tego lepsza optymalizacja, co powinno pomóc zwłaszcza osobom, które transmitują rozgrywkę na żywo.
Idąc dalej, przedmiot Echo Mark pozwoli teraz od nowa przyznać wszystkie punkty umiejętności, jeśli chcemy zmienić coś w naszej postaci. Jest też kilka dodatkowych punktów zapisu w kluczowych momentach, a także podniesienie maksymalnego poziomu postaci do 200, wraz z lepszym balansem.
Gracze wydają się najbardziej zadowoleni z faktu, że deweloperzy zajęli się także problemem losowego wyrzucania do pulpitu, co powinno być teraz znacznie zredukowane. Jest też cały szereg mniejszych poprawek błędów, jak brakujące punkty zapisu oraz paski zdrowia przeciwników.