Dark Souls odniósł ogromny sukces. Twórcy chwalą się wynikami sprzedaży

​Deweloperzy odpowiedzialni za markę Dark Souls opublikowali wyniki sprzedaży obejmujące wszystkie odsłony, w tym trzeci epizod, który spotkał się z największym zainteresowaniem ze strony fanów.

Dark Souls - z racji swojego wymagającego poziomu trudności - potrafił niejednego gracza doprowadzić do wybuchu złości, ale należy przyznać, że ta teoretycznie wydawać by się mogło niszowa seria potrafiła odnieść w branży niemały sukces.

Potwierdzają to statystyki, według których wszystkie epizody marki sprzedały się w nakładzie 27 milionów kopii, z czego Dark Souls 3 znalazł 10 milionów nabywców. Przytoczone liczby obejmują zarówno wydania cyfrowe, jak i fizyczne, które trafiły do dystrybucji od 2011 roku. Widać więc, że tego rodzaju trudna rozgrywka znalazła masę fanów i stanowiła inspirację dla wielu późniejszych tytułów pokroju Nioh, The Surge czy Lord of the Fallen.

Reklama

Warto wspomnieć, iż FromSoftware opublikowało również szereg dodatków do głównych wersji poszczególnych odsłon serii, a także w 2018 roku zremasterowało jedynkę. Deweloperzy odpowiedzialni za Dark Souls podziękowali fanom za wkład w ten wynik, licząc, że będą oni bawić się równie świetnie przy nadchodzącym projekcie. Mowa o Elden Ring, który powstaje we współpracy ze znanym wszystkim pisarzem Georgem R. R. Martinem, autorem cyklu Pieśń Lodu i Ognia. Fabuła podąży w tym przypadku krokiem gier typu Soulsborne, gdzie główny wątek pozostaje owiany tajemnicą odkrywaną przez gracza oraz łączeniem wszystkiego w całość.

Początkowo będziemy musieli stworzyć swojego bohatera, ustalając jego wygląd, w tym płeć. Oczywiście produkcja postawi na elementy znane z gatunku RPG. Jednak autorzy nie zapomną też o walce, a starcia z przeciwnikami mają być równie wymagające co w Dark Souls. Data premiery Elden Ring nie jest jeszcze znana. Trafi on na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dark Souls III
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy