Daedalic Entertainment chce wskrzesić gatunek klasycznych RTS-ów dzięki A Year Of Rai
Daedalic Entertainment ogłasza A Year Of Rain - swoją pierwszą autorską strategię czasu rzeczywistego z trybem multiplayer.
Gra kładzie nacisk na postaci bohaterów i rozbudowany tryb fabularny oraz, w szczególności, na rozgrywkę drużynową. Tytuł wejdzie w fazę wczesnego dostępu na PC jeszcze w tym roku.
A Year Of Rain łączy klasyczne elementy strategii czasu rzeczywistego z rozbudowanymi jednostkami bohaterów. Zarówno kampanie w trybie co-op, jak i w trybach online oraz offline, są projektowane z myślą o drużynie złożonej z dwóch graczy (lub gracza plus jednostkę AI). Zwyczajowy tryb potyczek 2 na 2 jest od samego początku opracowywany dla meczy turniejowych, tymczasem Against all Odds to innowacja w gatunku RTS, w której dwóch samotnych bohaterów stawia czoła dwóm pełnym armiom, ich jednostkom i strukturom.
W A Year Of Rain gracz może wybrać jedną z trzech rywalizujących frakcji, aby podjąć wyzwanie oparte na budowaniu baz, gromadzeniu zasobów oraz szkoleniu jednostek. Ulepszanie konstrukcji i jednostek prowadzi do zwiększania wydajności i mocy. Wraz ze specjalnie zwerbowaną armią pod przywództwem legendarnego bohatera, gracz zawalczy u boku szlacheckiego domu (House Rupah), dzikich wygnańców (Wild Outcasts) lub dołączy do armii nieumarłych (Restless Undead).
A Year Of Rain wejdzie w fazę wczesnego dostępu na PC w 2019 roku i będzie zawierał jedną, wstępną kampanię oraz kilka trybów multiplayer. Dalsze funkcje będą dodawane stopniowo.