Cyberpunk 2077 zbiera coraz lepsze opinie wśród graczy

​Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, zauważył, że publikowane w sieci opinie na temat Cyberpunka 2077 w ostatnim czasie znacząco się poprawiły.

Brand24 to narzędzie służące do monitorowania internetu i mediów społecznościowych pod kątem opinii na temat marek czy produktów. Jego pomysłodawca, Michał Sadowski, opublikował na Twitterze wykres, z którego wynika, że poprawia się relacja pozytywnych do negatywnych opinii o Cyberpunku 2077 w skali globalnej. Co równie ciekawe, w bieżącym roku treści dotyczące najnowszej produkcji studia CD Projekt RED wygenerowały ponad 4,1 miliarda impresji, czyniąc z niej markę popularniejszą od 82 proc. brandów na kuli ziemskiej. Analiza powstała w oparciu o wpisy z całego internetu, publikowane w ponad stu językach.

Reklama

Wykres w przejrzysty sposób pokazuje, jak zmieniał się stosunek pozytywnych do negatywnych opinii na temat Cyberpunka 2077 na przestrzeni bieżącego i poprzedniego roku. Jeszcze przed premierą wynosił 63-65 proc., aby w czwartym kwartale ubiegłego roku (czyli po premierze) spaść do 52 proc. Na tym poziomie utrzymywał się aż do czwartego kwartału 2021 roku. Obecnie stosunek wynosi 63 proc. Czyli wrócił do poziomu sprzed premiery.

Wygląda na to, że usilne starania CD Projekt RED, by doprowadzić Cyberpunka 2077 do zadowalającej kondycji, przynoszą oczekiwane skutki. A przed twórcami jeszcze przecież daleka droga, która może przynieść chyba tylko poprawę opinii o grze. W przyszłym roku ukaże się next-genowa aktualizacja, głównie poprawiająca jakość szaty graficznej (bezpłatna), a także pierwsze DLC oferujące dodatkową fabularną zawartość (płatne). Przypomnijmy, że "Redzi" pracują też nad next-genową aktualizacją dla Wiedźmina 3. Jej wydanie przesunięto na przyszły rok.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy