Cyberpunk 2077 pozwoli zwiększyć rozmiar napisów

​Jednym z problemów Wiedźmina 3 po premierze był interfejs oraz ekrany menu. Narzekali na nie głównie gracze na konsolach, ponieważ poszczególne elementy - głównie napisy - były po prostu zbyt małe, co często utrudniało odbiór opowieści, zwłaszcza przy graniu na oddalonym telewizorze.

CD Projekt wzięło się za łatanie i powiększało font kilka razy, lecz ten do dzisiaj zostaje raczej mało komfortowy. Dobrze jest więc widzieć, że twórcy wzięli sobie te lekcje do serca i w przypadku Cyberpunk 2077 stosowne opcje pojawią się w produkcji od samego początku, dostępne w menu.

"Tych napisów nie da się przeczytać. Dlaczego coś, co trzeba czytać, jest kompletnie nieczytelne" - narzekał w weekend jeden z użytkowników sieci społecznościowej Twitter, po publikacji nowego zrzutu z ekranu - z napisami. Z opinią gracza wkrótce zgodziła się całkiem spora grupka osób.

Reklama

"Będzie można je dostosować (kolor/rozmiar)" - odpowiedziano wkrótce później z oficjalnego konta Cyberpunk 2077, co wywołało ogólny wybuch radości. "Dziękuję! Nie zamawiałem przed premierą od ośmiu lat, ale tymi słowami mnie kupiliście" - napisał jeden z graczy, o dość dziwnych priorytetach.

Po ostatnim opóźnieniu, aktualna data premiery Cyberpunk 2077 to 19 listopada, a platformy docelowe - PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. W późniejszym terminie gry można spodziewać się także na konsolach nadchodzącej generacji, czyli na PS5 oraz Xbox Series X. Tutaj nie podano jednak dat.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy