Cuphead: Bardzo dobre wyniki sprzedaży niezależnego

Twórcy nietypowego Cuphead ze studia MDHR ujawnili nowe dane na temat sprzedaży produkcji. Z podanych rezultatów wynika, że gra odniosła sukces.

Odpowiedzialni za projekt developerzy we wpisie opublikowanym na swojej stronie internetowej ujawnili, że tytuł dotychczas rozszedł się w ponad milionie egzemplarzy. Wynik osiągnięto w zaledwie dwa tygodnie od premiery.

To ogromny sukces, ponieważ dotychczas niewiele pozycji niezależnych sprzedało się w podobnej liczbie kopii. Ta sztuka udała się wcześniej takim grom, jak między innymi Minecraft, Rocket League, Prison Architect, Don’t Starve czy Stardew Valley.

Jak nietrudno się domyślić, twórcy są zadowoleni z rezultatów. Podziękowali graczom za wsparcie, podkreślając, że są "oszołomieni" i "podekscytowani" faktem, że tak wiele osób postanowiło sprawdzić dzieło studia MDHR.

Reklama

W produkcji kierujemy poczynaniami tytułowego bohatera. Biedak nie ma szczęścia - podczas gry w karty z diabłem przegrał swoją duszę. Teraz nieszczęśnik stara się odzyskać swoje jestestwo, co oczywiście nie jest takie proste.

Najbardziej intrygującym elementem gry jest oprawa graficzna. Warstwa wizualna stylistyką nawiązuje do animacji koncernu Disney z lat 30. ubiegłego wieku, budząc skojarzenia z klasycznymi obrazami firmy z Myszką Miki.

Tytuł wyróżnia się również wysokim poziomem trudności. Starcia zarówno z szeregowymi wrogami, jak i silniejszymi bossami mogą napsuć graczom wiele krwi, a podczas zabawy prowadzona postać wielokrotnie pożegna się z padołem łez, ulegając napotykanym przeciwnikom.

Cuphead dostępne jest na dwóch platformach sprzętowych - PC oraz konsolach Xbox One. Twórcy niedawno wyjaśnili, że produkcja nie pojawi się na pozostałych urządzeniach - posiadacze PS4 oraz Nintendo Switch muszą więc obejść się smakiem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cuphead
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy